Grup Hepsi Fan



Biyografileri

Biyografileri

http://gruphepsi.blogspot.com

Eren

1984 te İstanbul'da doğdu. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuarı Bale Bölümünde orta öğretim ve liseyi bitirdi.Aynı okulda Modern Dans eğitimi görüyor. Atatürk Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesinin sergilediği oyunlarda altı yıl boyunca rol aldı. Londra da Urdang Dance Academy de ve Budapeşte Dans okulundaeğitim aldı. Dans grubu ; Dans ; ile Çin'de Ülkemizi temsil etti. Reklam jingleları seslendirdi. Britney Spears ve Michel Jackson gibi dünya yıldızlarıyla çalışan Selatin Kara yla bir aylık workshop çalışması yaptı.Yıldızların altında müzikalinde sahne aldı.

Cemre

1985 te İstanbul'da doğdu. Mİmar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuarı Bale Bölümünde ortaöğretimin ve liseyi bitirdi. Aynı okulda Klasik Bale eğitimine devam ediyor. Atatürk Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesinin sergilediği oyunlarda beş yıl boyunca rol aldı. Kliplerde oyunculuk yaptı. Reklam jingle leri seslendirdi. Özel şan ve piyano dersleri aldı.

Yasemin

1986 da İstanbul'da doğdu. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuarı Bale Bölümünde ortaöğretim ve liseyi bitirdi. İstanbul üniversitesi Devlet Konservatuarı Bale Bölümünde Klasik Bale eğitimini sürdürüyor. ATATÜRK Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesinin sergilediği oyunlarda üç yıl boyunca rol aldı. Özel şan ve piyano dersleri aldı. Reklam jingle leri seslendirdi. Tiyatro dersleri aldı.

Gülçin

1985 te İstanbul'da doğdu. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Devlet Konservatuarı Bale Bölümde o ortaöğretim ve liseyi bitirdi. Aynı okulda Modern Dans eğitimine devam ediyor. Atatürk Kültür Merkezi Çocuk ve Gençlik Balesi nin sergilediği oyunlarda yedi yıl boyunca rol aldı.Reklam jingle larıseslendirdi. Özel şan piyano ve Hip Hop dans dersleri aldı. ATATÜRK Kültür Merkezi Çocuk Korusunda yer aldı.

89 Yorumlar:

At 3:06 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bok bokk gibi siten var namussuz sence burası hepsi grubunun fanımıdır?salak yaaaa senin gibilere vede sana uyuz oluyorum.kendilerini hepsi grubunun fan sitesi admini olarak görüyolar hepiniz boksunuz

 
At 3:07 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bok bokk gibi siten var namussuz sence burası hepsi grubunun fanımıdır?salak yaaaa senin gibilere vede sana uyuz oluyorum.kendilerini hepsi grubunun fan sitesi admini olarak görüyolar hepiniz boklar ananı........

 
At 3:08 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bok bokk gibi siten var namussuz sence burası hepsi grubunun fanımıdır?salak yaaaa senin gibilere vede sana uyuz oluyorum.kendilerini hepsi grubunun fan sitesi admini olarak görüyolar hepiniz boksunuz boksun oğlum sen lan amcık kafaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

 
At 12:50 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

off be terbiyesiz şeyler yazmayın uffff

 
At 12:50 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

abuuuuuuuuu

 
At 12:52 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

gülçiiiin seni çooooook sewiyoruuuum bebeğim ben tuğçe yaş 13 6.sınıfım burdurluyum seninle ve yasemin cemre erenle konuşmayı o kadar istiyorum kiiiii.sizi sewiyorum sağlıçakla kalın.(aman nazar değmesin:) )

 
At 6:45 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bi şey sölicem ya eğer hepsi grubunu sevmiyosanız yada bu siteyi sevmiyosanız girmeyin. terbiyesiz şeyler yazmayın yaaaaaaaaaaaaaaa üfffffffffffffff

 
At 6:51 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar haklı.niye terbiyesiz şeyler yazıyosunuz.sevmiyosan siteyi girme .allah allah yaaaaaaaaa
ankaradan şevval

 
At 1:44 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ya arkadaşlar bazı doğa üstü yaratıklar hepsi grupu ve bu siteyi yapan arkadaşlarımıza küfür ediyor ya silelim yani buna kimse dur demeyecek mi arkadaşlar bu insanların sitemizden maillerini silelim haydi arkadaşlar temiz güzel bir hepsi grup fan sitesi için el ele verelim
msn:sweet_biskrem_123@hotmail.com

 
At 5:30 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yorum yok

 
At 7:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya bak o bagzi manyaklara kizan arkadas sen ciddiysen benim msn mi de kpoyalarsin cunku bende ayni seyleri dusunuyorum :eren_hastasi@hotmail.com

 
At 7:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bok sensin

 
At 7:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sevmiyorsan niye girdin

 
At 7:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bakin arkadaslar lutfewn boyle kufurlu konusmayin

 
At 6:22 ÖÖ, Blogger gölge demiş...

slm arkadaşlar bu site sadece düzgün konuş masını bilenler ve grup hepsi fan ları içindir ha

 
At 12:25 ÖS, Blogger tanbüş demiş...

hepsi seni çokkkkkk seviyoruzz ayrıcaaa bazı arkadaslarada terbiyeli olmalarını söylüyoruzzzzz

 
At 12:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ewet yaaaaaaa

 
At 12:47 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ne esmerde ne kumralda gönlüm yalnız sarışında bu gülçin beni krize sokuyo yaaaaaaaaa

 
At 6:38 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

böyle terbiyesiz seyler yazmaları cok ayıp eger begenmedıysen terbıyelı bır sekılde bunu dıle getırmelıler. gülçin S.Ç.S.
MSN ADRESİM:
lover_busra1907@hotmail.com

 
At 12:35 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

asemin seni çok seviyorum .lütfen msn adresini ver 12 yaşındayım. ben kübra sesimi gülçinin sesins benzetiyorlar.hepinizi çok seviyorum

 
At 1:15 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

BEN BİR ERKEK OLMAMA KARSIN HEPNİZİ COK SEWİYORUM HEPSİ 1 İ ZEVKLE İZLİYORUM ALBÜMLERİNİZ WAR HELE YASEMİN HELE HELE GÜLCİNNNNN

 
At 5:32 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bu siteyi insanlar kullanabilir hayvanlar değil.hepsi grubunu sevmiyosan niye giriyon.ha doğruya hayvan oldunu nasıl belli etcen.neyse ya cemreeeeeee seni çok seviyorum bitanesin sen canım

 
At 7:36 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

TERBİYESİZ ŞEYLER YEZAN ANONİM ESAS SEN BOKSUN HEPSİ GRYBUNUN FAN SİTESİ SÜPER SENİ ........ ANLADINMI KOCA KAFALI ZORBA

 
At 7:39 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GÜLÇİN BEN 10 YAŞINDA BİR KIZIM NOLUR BANA MESAJ YAZ E-POSTA MI VERMEKİSTEMİYORUM AMA EĞER BENİM İSTEĞİMİ GERÇEKLEŞTİRİCEKSEN SİTEYE MEKTUP YAZ NOLURRRRRRRRR..........................................................................................

 
At 12:18 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

sizi çok sewioz hepsi grubu ben dilara ve bende menal dilara dio ki:ben cemreyi çoooooook sewiom
menal dio ki:ben yasemini çoook sewiom

 
At 8:41 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben kütahyadan elif
ya arkiler bence bu kötü sözledri söleyenler kesin istabbuldan kaçıp gelmiş çünkü böğle güsel böğle başarlı bir gruba bunları diyecek birileri daha yok olmıyacakta lütfen özür dileyin küfür eden arkadaşlarr

 
At 8:45 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben kutahyadan elif
hepsi grubunda ereni çok beğeniyormm yasemine bayılıyorum gülçine hastayım cemreye hayranım ama tek kızdığımnokta msn adresinizi verinnn ne olurrr

 
At 12:14 ÖS, Blogger özge(hepsi sizi çoooooooooook sewiyorum) demiş...

ya bende arkadaşlarıma katılıyorum lütfen küfürlü konuşmayın.istemiyosanız girmeyin cnm

 
At 12:16 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

a a

 
At 10:15 ÖÖ, Blogger LoNeLy_HeRo demiş...

ewt bütün küfürlü konusmaya karsı cıkan arkadaslarıma katılıyorum bu site hepsi grubunu seven düzgün insanlardan oluşur küfürlü konusup hepsi grubunu sevenlerden deil yani bu laflar hepsi grubunun fan sitesine yakısmıyor bundan sonra ağzımızı toplayalım lütfen benden bu kadar by by

 
At 4:14 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bende hepsi grubunun telf.numarası var ben daha aramadım ama arkadaşım aradı yasemin çıkmış onunla konuştu

 
At 4:00 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemreyi çok seviyorum diğerlerinide çok seviyorum ama cemre ye daha bi ilgim var cemre msnimi kaydet lütfen seni çok seviyorum adwentures_11@hotmail.com

 
At 1:15 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar haklı bu küfürleri hiç yazmayın beğenmiyorsanızda girmeyin bu arada ben aycan cemre seni çook seviyorum

 
At 4:51 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

EREN SENİ VE ARKADAŞLARINI SEVİYORUM
sana hayranım seni ve diğer arkadaşlarını çokkkkk seviyorum umarım birgün tanışırız en büyük hayranınızım

 
At 4:53 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemreeeee sen en güzelisin seni çok seviyom ama diğerlerinide sevmiyom değil yaaa hepinizi çok seviyorum anlatabildim mi? acaba

 
At 5:02 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi çok seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
vana gelirseniz çok memnun olurum
sizi yakında n takir eden büyük hayranınızım ve ayrıca lütfen terbiyesiz şeyler yazmayın tamammı of ya of

 
At 5:04 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

benim adım öykü ve sizin büyük hayranınızım ayrıca birdaha terbiyesiz şeyler yazdığınızı görmiyeyim üsttekiyazıyıda ben yazdım

 
At 12:18 ÖS, Blogger cemre-1985 demiş...

BAKIN BÖYLE ŞEYLER YAZMAYIN.BİZİM TÜRKÇEMİZİ ÖYLE BOŞ LAFLARLA DOLDURMAYA ÇALIŞMAYIN.DOLMAZ!!!!!!!!!O YAZIYI YAZANI BİR BULURSAM AĞZINI YIRTARIM ONUN!BENDEN BU KADAR:)BYEE

 
At 12:22 ÖS, Blogger cemre-1985 demiş...

ARKADAŞLAR BU SİTEYİ KULLANICAKSAK DÜZGÜN VE GÜZEL KELİMELERLE HALLEDELİM.ATALERIMIZ NE DEMİŞLER:
-HAYVANLAR KOKLAŞA KOKLAŞA,İNSANLAR KONUŞA KONUŞA ANLAŞIRLAR.DEĞİLMİ?HADİ BEN KAÇTIM.

 
At 4:47 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

seni seviyorum cemreeeeeeeeeee kemerrrrrrrrr

 
At 12:30 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren seni çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
seviom
çok talısın

 
At 4:55 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BEN HEPSİ GRUBUNDAN EREN
MERHABA ARKADAŞLAR öncelikle benim hakkımda yazdıklarınız için çok teşekkürler size kendi msn'imi vermek isterim eren
bakici.g.h@hotmail.com
kendinize iyi bakın
EREN

 
At 10:05 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

canım erenim aşkım erenim seni ailem hariç birde allahtan sonra n çok sevdim kişi senns,n adım esra hasırcı

 
At 10:12 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bakın ben esra soyadım hasırcı 6 B sınıfına geçttim abim askerde bu yazdığınız şeyler çok ayıp ben 11 yaşındayım diceksiniz ki bacak kadar boyunnunla karışma eren hasyasıyım biriniz yazmışınz ki arkadaşlar ben eren mail adresimi veriyorum bunun yalan oldunu hepimiz biliyoruz lütfen böle şeyler yazmayın rica ediyorum

 
At 10:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ereeeeeeeeeeeeeeeeeeeen gene ben esra ilk önce kendimi tanıtcam ebru ablam yani dayımın kızına göstermek için ebru ablama eren abla seni çoooooooook seviyorum nolur ama nolur manavgatta bir konser verin nolur yaaaa ben daha bunları yazmak için küçüm ama sadece bunları yazmak için küçüm bugün bütün günüm sizin resimlerinize bakmakla ve sizi araştırmakla feçti sen 23 yaşındasın yasemin 21 yaşınsa cemre ve gülçin ise 22 yaşlarında hatta sen enginar yemeni semiyosun ben ama seviyom nolur antalyada konser verin bunu yunus bimin öz abim ablamın fatma adı annemin ve babamın salığından sonra ilk isteedim şey bize bok diyanlerin kendiside salan teki salak lar salaklar haha

 
At 10:26 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben gene esrayım o ananı diyen çocun varya hatta onu insandan saymayıp neyse beni söyletmeyin işte o çocuğu insandan saymayın çünkü insan olan kişi bunları yazmaz o köpeğin azını burnunu yırtarım tamammı ben o gruba ve aileme laf söyletmem köpekleeeeeeeer pisler işte

 
At 10:28 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

alsınlar o laflarıda münasip bi r yerlerine soksunlar köpekler esra bu arada gene ben esrayıym ne oldu sustunuz köpek şeyler korktunuz dimi salaklar

 
At 2:50 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

merhaba ben esra eren abla ablam ablam ne olur manavgatta bi konser verin size yalvarıyorum seni çok seviyoym gurubun en güzrl kızı sensin ben gülçin ablamı cemre ablamı ve de yasemin ablamı çoık seviyorum dizilerinizi kaçırmıyorum sizikimse ama kimsa benden çok sevemez herkes böyle yazmış zaten ben sizin için herkes gibiyim ama siz benim için öyle değilsiniz ben aklınca sizin oturduğunuz yeri öğrendim para biriktirip gitmeye bile kara verdim ama yalan olduğunu öğrenince çok üzüldüm ve hayal kırıklığına uradım

 
At 3:10 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm gene ben esra eren abla msnmi veriyomnolur beni ekle lütfen yaaaaa nolur sami abim beni teselli etmek için dediki esra bak oonlar 4 tanw sıradan bizim gibi insan onlarda yiyip içer onlarda uvalete gider ama ben öyle düşünmüyorum seni seviyorum arse96@yani et hotmail.com ne olur beni ekle

 
At 3:12 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren abla msn mi baştan yazıyom arse96@hotmail.com

 
At 4:09 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

selam gene ben esra ereni çok seviyorum bizim bi akraba var oda eren ablamı çk seviyo aysun teyzenin olu emre abim

 
At 11:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GELİN ÇOK GÜZEL BİR HEPSİ SİTESİ ADRES:
http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GELİN ÇOK GÜZEL BİR HEPSİ SİTESİ ADRES:
http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BAKIN SÜPER Bİ SİTE ADRESİ:
GELİN ÇOK GÜZEL BİR HEPSİ SİTESİ ADRES:
http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GEL VATANDAŞ HEPSİ SİTESİNE GEL =)
GELİN ÇOK GÜZEL BİR HEPSİ SİTESİ ADRES:
http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

SLM NABERSİNİZ ÇOK GÜZEL BİR SİTE VAR HARİKA BENCE GELİN BENDE KUZENİMDEN ÖĞRENDİGELİN ÇOK GÜZEL BİR HEPSİ SİTESİ ADRES:
http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BAKIN ÇOK GÜZEL KATOGORİLERİ OLNA WEB SİTESİ HEPSİ GRUBU SİTESİ:
http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 11:23 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://egyc.hepsi.sitemynet.com

 
At 6:32 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ne kadar terbiyesiz şeyler yazıyorsun o zaman beğenmiosan git başka siteye arkadaşlar haklı terbiyesizler başka siteye gülçin bana msn adresini ver yasemin ablada versin

 
At 1:04 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

slm arkiler ben grup hepsi delisi manyağı çılgını ve hastasıyım.ya bende onların msni var ama yemin ederim.ya arkiler bişi söylicem ben gruphepsiyi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookk seviorm.ya gerçekten...:)ayrıca siteye girin ordan msnlerini öğrenirsiniz sitem var girin hepsi-gruphepsi.azbuz.com girin msnleri var......ama tekrar söylim ben gruphepsiyi çççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkk seviormm

 
At 12:41 ÖS, Blogger türk-54 demiş...

ben şule ve arkadaşım saniye sizi çooooooooooooooooooooook seviyoruz. sizinle konuşmak istiyoruz.
şule türkiyeden saniye hollandadan


bay bay doeiidoeii

 
At 5:10 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

meraba ben hesi grubundan eren sizleri çok seviyorum grub arkadaşlarıma selamlar

 
At 5:11 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben hepsi grubundan eren hepiniz salaksınız eren abla seni çok seviyorum

 
At 6:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

MERHABA ARKADAŞLAR BEN CEMRE GRUP HEPSİYİ ÇOK SEVERİM AMA YUKARIDAKİ ARKADAŞIMIZ TANIMADIĞI BAZI ARKADAŞLARINA HAKSIZLIK EDİYOR!...........

 
At 11:54 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

slm arkadaşlar ben yasemin yürük yeni msn açtım sizler için veriyorum msnmi yasemin-86-@hotmail.com

 
At 1:33 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben hepsi grubunun konserinde msn adreslerini aldım öğrenmek isteyen beni eklesin volkanK_177@hotmail.com

 
At 10:49 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa modanız geçti

 
At 10:51 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

lan ikida bi bok kelimesi kullanmayın boklar

 
At 10:53 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ben 100 yaşındayım o erene diyomki orasını burasını açmasın benden ona moruk nasiyatı

 
At 10:54 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

götümün içinin kakasının fındığını yiyin ben sarp

 
At 4:38 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben hollandadan grup hepsi hayranı hepsi grubuna hakaret edenler bu siteye girmeyin kardeşim o laflar onun hayran olduğu sanatçılara gitsin bakalım ne oluya o zaman nasıl olur acaba



sizi seviyorum diziniz çok güzel hiç bir bölümünü kaçırmuyorum pazar günü saat 20:00 OKey başarılarınızın devamını diliyorm bye:-)

 
At 4:42 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizin en çok sevdiğim şarkılarınız kalpsizsin, dur dur,üç kalp,aşk sakızı,iki kelime,kolaymı sevmek,mum,kaç yıl geçti,tempo,yalan ve dizi müziği

 
At 3:17 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

HEPSİ GRUBUNUN AŞIĞIYIM.ÖZELLİKLE EREN ABLAYI ÇOK SEVİYORUM.EREN ABLA BENİ EKLERMİSİNİZ.grup-hepsi_hayrani@hotmail.com

 
At 2:37 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

oha be bakın ablanızın sözünü dinleyin şimdi: öncelikle boşu boşuna eren abla, gülçin ekle beni falan gibi abuk sabuk şeyler yazmayın, vermeyi adresinizi, çabuk slin, sonra size virüs gönderirler, rahatsız ederler, ben karışmam. ayrıca onların röportajında hesapları olmadığığını, onların adın açılan tüm hesapların sahte olduğunu sölediler. ben şu anda hepsi grubunu sevmiom ama birden site karşıma çıktı, yorumları okudum, zor duruma dşmeyin die yorum yazdım.ayrıca küfür etmekle adam olunmaz!

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa