Grup Hepsi Fan



Grup Hepsi ve kendilerini benzettikleri mevsimler

Grup Hepsi ve kendilerini benzettikleri mevsimler

http://gruphepsi.blogspot.com

GÜLÇİN:Ben sonbahar olurdum.Çünkü herhangi bir negatif etkide hemen kapatıyorum havamı!Bulutlarım geliyor ve arkasına saklanıyorum.Soğuk rüzgürım esiyor.Ama genelde ılık bir insanımdır.Hep gülerim.

CEMRE:Yaz olurdumHerkesin kendini özgür hissettiği bir mevsim çünkü.

YASEMİN:Yaza benzetirim.Sıcak,serin,hareketli ve heyecanlı.Zaman zamanda kurak.

EREN:İlkbahar.Havalar güzeldir,ama her zaman değil.Arada yağmur yağmalıki ,toprak beslensin.

352 Yorumlar:

At 7:12 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepiniz hgaklısınız hepiniz çoook güzelsiniz hepiniz akıllısınız hepiniz yeteklisiniz hepiniz başarılısınız artık devamımı var am buraya yetmez sizin sevginizi buraya yazmaya kalksam yetmez çeğreyinin çeğryinin çeyreyinin de çeyreyi buraya yetmez

 
At 3:47 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben sizin hayranınızım ama özellikle ereni çok seviyorum ben bütün arkadaşlarımda erenci hatta oyun oynarken bile ben eren olcam ben eren olcam die kavga ediyoruz ama eren her zaman ben oluyorum eren bu arada ikimizinde suratındaki ben aynı tarakta ve aynı yerde I LOVE YOU EREEEEN BU ARADA BENİM ADIM DA EREN

 
At 12:54 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya ben grup hepsinin hayranıyım hayatımda tanıdığım en iyi grup bende benim hayalm grup hepsiyle tanışmak ama bu sadece bir hayal yasemin ablaya bi şey sormak istiyorum ya onun yasemin diye yeğeni varmı cevap bekliyorum yasemin abla

 
At 10:29 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

annemle veya arkadaşlarımla konuşurken gülçin abladan bahsederken ya çok güzel diyorum ama sırayla ya o da güzel ya bu da güzel hepsi güzel diyerek gidiyor ama hepiniz için ne söylesem azdır hakkınızda o kadar söylenecek şey varki buraya sığmaz artık bi internet adresi açıp sadece oraya yazmam veya en az bi 50 sayfalık yazı yazmam lazım buda küçük yazımla olur heralde

 
At 7:28 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hayatımda gördüğüm en iyi şarkı grubu sizsiniz erennn seni seviyorum (büyüyünce kızımın adını eren koyacağım):)))))

 
At 1:37 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

HEPSI GRUBUNU COK SEVIYORUM BENCE MÜZİK DÜNYASI BOYLE GRUPLARI HAK EDİYO SIZI COK BASARILI BULUYORUM SARKILARINIZIN HEPSİ ÇOK GÜZEL HEP BOYLE DEVAM EDİN....

 
At 1:38 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GRUP HEPSİDEKİ KIZLARIN HEPSİNİ ÇOK SEVİYORUM AMA EN ÇOK YASEMİNİ SEVİYORUM I LOVR YOU YASEMİN I LOVE YOU YASEMİN I LOVE YOU YASEMİN

 
At 1:42 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

MÜZİK DÜNYASINA GİRDİĞİNİZDEN BERİ MÜZİK LİSTELERİNİ ALT ÜST ETTİNİZ BENCE SİZ BÜTÜN ÖDÜLLERİ ALMAYA HAK KAZANIYORSUNUZ SİZİ ÇOK SEVİYORUM ÖZELLİKLE YASEMİNİ ÇOK SEVİYORUM AYRICA MSN ADRESİNI DE İSTİYORUM ONLARA OLAN SEVGİM BU SAYFALARA SIĞMAZ ÇÜNKÜ ONLARI ÇOK SEVİYORUM İNŞALLAH MÜZİK YAPMAYI ŞARKI SÖYLEMEYİ HİÇ BIRAKMAZLAR ONLARI ÇOK SEVİYORUM BÜTÜN CD LERİMİ ALIYORUM

 
At 1:51 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

EREN CEMRE YASEMİN GÜLÇİN )))HEPİNİZİ ÇOK AMA ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM SİZİN HİÇBİRŞEYİNİZİ KAÇIRMIYORUM HER ZAMAN KASETLERİNİZİ ALIYORUM AYRICA SİZİ HERKETEN DE ÇOK SEVİYORUM SİZE OLAN SEVGİMİ BU SAYFALARA SIĞDIRAMAM SİZİN HAKKINIZDA HERKES ÇOK İYİ ŞEYLER DÜŞÜNÜYOR BENDE DOĞAL OLARAK İYİ ŞEYLER DÜŞÜNÜYORUM ÇOK İYİ İŞLER BAŞARDIĞINIZI DA EKLEMEK İSTIYORUM GÜLÇİNİN SARI SAÇLARINA,ERENİN HAREKETLERİNE,CEMRENİN SEVİMLİLİĞİNE,YASEMİNİN İSE HERŞEYİNE AŞIĞIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIM....EN ÇOK YASEMİNİ SEVİYORUM HATTA BİZ SINIFTA KENDİ ARAMIZDA HEPSİ GRUBU KURDUK BENDE DOĞAL OLARAK YASEMİN OLDUM HEPİNİZİ ÇOK SEVDİĞİMİ TEKRAR TEKRAR TEKRAR TEKRAR BELİRTMEK İSTİYORUM İNŞALLAH HAYATINIZ BOYUNCA İYİ İŞLER YAPMAYA DEVEM EDERSİNİZ YENİ KLİBİNİZİ SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM KLİBİNİZİN DE SÜPER OLMASINI İSTIYORUM ONA GÖRE...YASEMİN SENI ÇOK SEVİYORUM...NEYSE ÇOK KONUŞTUM HEPİNİZE BYYYYYYYY...

 
At 4:35 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi seviyorumm

 
At 3:24 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm ben arzu msnem herkes ekleye
bilir sevimli1007@hotmail.com
13yasımdayım

 
At 9:57 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren seni çok seviyorum

 
At 9:58 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren o kadar güzel bir kız ki çok güzel ve tatlı

 
At 4:12 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bende erenin msn si var cam açtu birkeresinde bak_ici_eren@hotmail.com

 
At 4:24 ÖÖ, Blogger !!!black devil!!! demiş...

BENDE YAZI COK SEFERIM EN COK SEFDIGIM MEWSIMLERDEN BIRIDIR!!!YAZIN KENDIMI ÖSGÜR HISSEDERIM WE YAZIN EN COK HAWUZ,ÇARŞI WE FUARI SEFERIMM YAZIN SIYAH GIYINMEYI SEFERIMM:):):)HEPSI GRUBUNU ÇOK SSEFERIM KEŞKE MAIL ADRESLERINI WERSELERDE EKLESEKKK HEM NIYE WERMIYONUSKI SADECE SIZLERLE KONUŞMAK ISTIYORUZZ O KADAR BAŞKA BIRŞEYYY ISTEMIYORUZZ LÜTFEN MSN ADRESLERINIZI WERIN BISDE EKLIYELIM WE SIZLERLE KONUŞALIM !!!LÜTFEN!!!:):)SIZI SEFIYORUM-ÖPÜYORUM-BYBY:):):)

 
At 4:34 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

naber lan kızlar ben murat

 
At 4:34 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

naber

 
At 3:48 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar hepiniz haklısınız grup hepsi üyeleri çok tatlı ve şekerler.ayrı zamanda başarılılar. bende grup hepsiyi çook seviyorum.özelliklede gülçini.neden diye sorarsanız gülçinin düşüncelerine çok bayılıyorum.hayatımda tanıdığım en iyi grup tabikide GRUP HEPSİ.gülçinin msn adresini almak istiyorum.bu arada hepsi 1 diyede dizi çekiliomuş. başarılar..

 
At 4:16 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BENDE GRUP HEPSİ HAKKINDA HERŞEUY VAR CD Sİ KASEDİ POSTERİ ONUN HAKKINDA DAHA BİR SÜRÜ VEDE ÜZGÜN Bİ HABERDEĞİL SEVİÇLİ BİR HABER GRUP HEPSİNİN FLİMİ CUM GÜNÜ AAMMAA HAN Gİ CUMA BİLMİOM

 
At 2:54 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

size bayılıyorum hepsi!yasemin aşkımsın ama abartmıyorum .cok sevıyom sizi

 
At 1:09 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

hepiniz çoooooooooooooooooooooooook sevimlisiniz.Sİzleri çok ama çok seviyorum.

 
At 1:43 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ben de hepsinin msnadresi var
veriyorum
gülçinin
ergul_gulcin
erenin
eren_bakici
cemrenin
cemre_kemer
yasemin
ikıi tane buldum
yoshy_yuruk
yasemin.yuruk@example.com
öbürkileri hotmail.com

 
At 2:25 ÖÖ, Blogger enise demiş...

ben en çok merve sevi barış akarsu ve keremcemi faforilerime koydum ama hepsiyide severim ama orda yaseminle erenimin o tatlı yüzleri önemselinmiyor en çok cemre ve gülçin dillerde sanki o grupta benim erenimle yasemin yokmuş gibi davranılıyor arkadaşlar insanın yüz güzelliği değil kalp güzelliği önemlidir herkez cemrenin ve gülçinin yüzü güzel diye en çok onları seviyoraslında roberto hatemoda ii dimi arkadaşlar size bir kez daha hatırlatma yapmak istiyorum roberto hatemoda çok ii ama yüz güzelliği önemli değil kalp güzelliği önermlidir dimi hepsi grubu vede grup hepsiciler size mutlu dakikalar dilerim hoşçakalın msnem en.ise.131996@hotmail.com ve serseri_1994_grils@hotmail.com yaşım 11 10 ve 9 yaşındakiler ekleyebilir 12 yaşlar eklemek isterlerse onlarda eklesin mutlu dakikalar diliyorum mutluluklar hoşçakalın

 
At 8:31 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

SLM BEN SELİN HEPSİ GRUBUNDAN CEMRE VE ERENİ ÇOK SEVİYORUM. ÖZELLİKLE EN ÇOK CEMREYİ SEVİYORUM.YIL SONUNDA HEPSİ GRUBUNUN O DA SEVİYOR ŞARKISINI OYNIYCAZ.BEN=CEMRE,BÜŞRA=EREN,
CEREN=GÜLÇİN,ECEM=YASEMİN OLUCAK.UMARIM ELEMELERDE KALIRIZ.İST/BAYRAMPAŞA'DAN SELİN
MSN LERİNİZİ VERİRSENİZ MEMNUN OLURUM.

 
At 4:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben gerçekten erenle konuştum msn adresi var beni ekleyin ben size verrim msn adresini sadece erenin var bu arada ben ereni ve yasemini çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorummm aşklarım benim onlar ya onlar olmadan olmuyo neyse bay

 
At 4:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

benim msn adresim ege-gizem@hotmail.com demin yazan da bendim erenle konuşan bay

 
At 6:47 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben 10 yaşındayım adım miray grup hepsiyi çok seviyorum ayrım yapamam hepinizide çok seviyorum yeni dizinizde başarılar diliyorum eren cemre gülçin yasemin hiçbirinizi birbirinizden ayırarak sevemem hepinizi eşit seviyorum arkadaşlarla grup yaptık biz hangisinin yerinde olmak isterdik diye düşündük ben gülçin ablanın yerinde olmak istedim arkadaşım esil cemre ablanın yerinde meltem eren ablanın selenay ise yasemin ablanın yerinde olmak istedik ben msn adresimi vericem sizinle konuşmak çok isterim mct-miray@hotmail.com sizinde msn adreslerinizi istiyorum tabi isterseniz.

 
At 12:42 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ben sizin buyuk hayranlarinizdan biriyim amam 12 yasindayim bizim sinifta en cok yasemin sevilir ama ben hepinizi cok seviyorum 4 tatli kiz biraraya gelince ancak bukadar guzel kizlar cikar sizi opuyorum ; mucuk mucuk mucuk mucuk mucuk mucuk mucuk

 
At 6:35 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GRUP HEPSİYİ SEVİYORUM EN GÜZEL ŞARKILARI OLMAZ BÖYLE ŞEY GRUBUN BİRİNCİSİ YOSHY VE CEMRE AMA BİRİNCİ BLUE GRUBU

 
At 6:40 ÖÖ, Blogger yohsy demiş...

slm ben yohsy sizleri seviyom tşk

 
At 6:31 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ereni ve cemreyi cok seviyorm daha dogrusu hepsini cok seviyorm

 
At 6:35 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hı bendede kahtalı mıcınınki var bak verim arkadaslar kahtalı_mıçı_23

 
At 5:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

siz şarkıcı oldugunuzdan beri bilgisayarımda hep sizin şarkılarınız var.sizi çok seviyorum.hepsi bir filminize bayıldım.ben hepinizi aynı eşitlikte sevıyorum.hic bıir zaman sizi birbirinizden ayırmadım.keske sizi daha yakından tanıyabilsem.bu sey ençok istedigim sey.gercekten doğru dıyorum.en güzel şarkıları siz söylüyorsunuz.sizi hayatom boyunca en güzel grup olarak göreceğim.o kadar tatlı ve güzelsiniz kı anlat anlat bıtmıohepınızı sevıyorum hepınızden de cevap beklıyorum ablalarım benım canım ablalarım öpppttüümmm!!!!

 
At 9:09 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ARKİDİŞLERR ORDA BİRİNİZ HEPSİNİN ADRESLERİNİ WERMİŞ GÜLÇİNİNKİ YANLIŞ AMA DİERLERİNİ BİLMİORM BEN GÜLÇİNLE ÇETLEŞİYORUM ADRESİ:
pembe-gulcin@hotmail.com
BYEEEE

 
At 3:19 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

Ben Ecem 5. sınıfa gidiyorum.Ve arkadaşlarımla sizin çok büyük hayranınızız.Marmara Eğitim Köyündeki konserinize geldim.Yine her zamanki gibi çok güzaeldiniz.Sizinle tanışmayı çok isterim.Yakında ben ve arkadaşım Selen bir site açacağız.Ve bu sitede size yer ayırıcağız.Bu arada Cemre abla biraz kilo alman lazım Marmara Eğitim Köyü ndeki konserde şemsiye ile uçuyordun.Neyse hepinizi çok seviyorum.En büyük dileğim sizi canlı görmekti onuda annem sayesinde başardım.Sizinle tanışmayı çok isterim.Sizin bütün fotoğraflarınızı biriktiriyorum.Ve bu arada 1. Albümle ilgili , Hepsi Bir dizisi ile ilgili ve Gülçin ablanın fan club sitesini buldum.Yasemin abla Eren abla Cemre abla lütfen fan club siteniz varsa söyler misiniz.Lütfennnn!!!!!
Sanırım bunu gerçekten Grup Hepsi okumayacak ama yinede söylüyorum; Sizi gönülden seviyorum.Konserde dediğiniz gibi sizi çok özledik

 
At 3:33 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

Artık Gülçin ablanın fan club sitesine üyeliğimi gerçekleştirdim.ve eğer Gülçin abla o siteyi siz yaptıysanız çok güzel olmuş.eğer yapmadıysanız bir girin çok güzel bir site.
Adres;
gulcinergulfan.forumzen.com
Lütfen giriniz.(Özellikle Gülçin hayranları)

 
At 3:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben 5=b ye gidiyorum ve gülçin abla ve yasemin ablayı çok sewiyorum ama yinede grup hepsideki bütün kızları sewiyorum I LOVE YOU GÜLÇİNNNNN bu arada benim adımda GÜLÇİN...hepinizi çok sewiyorum...ve hoşçakalın diyorum

 
At 9:42 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

çocuklar kanmayın yanlış msn veriyorlar4

 
At 9:50 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren abla ben sizin hayranınım umarım bu sayfaya bakıyorsunuzdur bu arada msn m bukrtsecil1997@hotmail.com

 
At 4:05 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ya hepsi grubu sizlere bitiom walla bide ya süper olmuş şu hepsi 1 filmi haberinizolsun yaaşkımın boynu kırıldı kıyamam sana bn sizleri çok aamaa çok sewiorum bana msnlerinizigönderirseniz çok sewindirik olurum waala sizi bnim kadar kımse seweemez döwerim onları ha kımse bnim yoshymi bnden daha çok sewemez aşkımbana msneni yollasana ha bn bu arada iklim msnem komedi__163@hotmail.com lütfen gönderiniz hayatımda bu kadar istememiştim hiç bişiyi lütfen günderin nese çok konuştum tam susuom byes hadiş

 
At 1:51 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar adresleri doğru verin lütfen herkess siizin gibi alay için girmiyo bu sitelere bazıları gerçekten seviyoooo benim gibii erennn aşkım seni çok seviyıoooommmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 
At 1:57 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bütün hepsi hayranları biliyorum hepiniz çok seviyorsunuz tabiii bende çok seviyorummm eren yasemin gülçin cemrem mükemmelsiniz siz bir çiçeksinizz :))))birgün açın görüşelimm ben nevşehirdeyimm

 
At 2:00 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

selamm ben prenses girll :))yoshy cemre gülçin(pamuk şekerimsin)eren(yeşil fıstığımm))hepiniz haklısınız onlar gerçekten harikaaaaaa wonderful noluurrr açın grupHEPSİİ BAYILIIYORUM SİZLEREEEEEEE!!!!!BYYYYY:))))

 
At 2:02 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BİRAZ ÖNCE BAKTIM YOSHY CEVAP YAZMIŞŞ TŞK ETMİŞ BİZLERİ SEWİYORMUŞ SEVİYORSAN GERÇEKTEN CEVAP YAZ AMA UZUN olsun bebeğimm:))prnses girl:))

 
At 7:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

selam hepsi grubu bizi nolur ciddiye alın sizler bir meleksiniz siz msn de görsem heycendan bayılırım herhalde çok başarılısınız gerçekten siz şunu bilinki siz zirvedesiniz biz ikiz kardeş olarak sizin hayranınız by muckss

 
At 7:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizin sevginiz bu satırlara yetmez be gülüm
bir hayranınız olarak sizlerle görüşmek en doğal hakkımız yaşama hakkı gibi sizin msn leri aldım beni lütfen ka
bul edin BİRTANELERİME!!!.....

 
At 6:29 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

selam hepsi grubu sizlerle çok ama çok görüşmek isterim ayrıca cam açsanız iyi olur siz daha yakından tanımak isterim.nolur CEVAP YAZIN BEN GERÇEKTEN HEPSİCİYİMM:)İKİZLERDEN MELEKLERİME!!!....

 
At 6:32 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

MRB hepsi grubu sizlere bayılıyoruz ikiz kardeş olarak:)))gülçin ablanın dediği gibi küfür edenler bu sitelere girmesin lütfen!!!eren yeşil fıstığımm sen tüm dünyadaki mankenlerden daha güzelsin tabi mor menekşem(yoshy)mavişim(cemre)pamuk şekerim(gülçin)HEPİNİZİ GERÇEKTEN ÇOK SEVİYOOORUUUUZZZZZZZZZZZZZZ:)))

 
At 6:37 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

SLM ARKADAşlar bazı kişiler eğer gerçekten görüştüyse lütfen doğru adresi versinler ya da grup hepsi bu yorumları okuyup gerçekten oratk ve doğru bir adrres verin:))hiç mi vijdanınız sızlamıyacak(bazı kişilere sesleniyorum)gerçekten verin ONLARI LÜTFEN KIRMAYIN EĞER ONLARI SEVİYORSANIZ DOĞRU ADRES VERİN ÖPTÜM BYYYYmuckss(ı love you(hepsi)mucksss

 
At 6:40 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

selammmmm gülçin abla sen şarkıdaki bölümlerde arada bazı sesler var ya(vauuhhhh ouoouu uoohh)sen onları çok güzel çıkartıyorsunn.pamuk şekerimmm sizi birgün boynunuza tlayıp SİZLERİ SEVİYORUM Demek isterdim
sihirli bir değneğim olsa ilk sizin yanınızda olmak isteridm CANIM FEDA SİZLERE...MELEKLERİME İKİZLERDE
BYYY:))))

 
At 11:38 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

eren-cemre-gülçin-yasemin ayyy canlarım benim sizi çokk sewiyorum ben ankaradan çağla ben ve arkadaşlarım sizin gibi bir grup oluşturduk grubumuzun ismi "Grup DÜŞ" ilerde sizin gibi olmayı hayal ediyoruzzz..... sewgilerle

 
At 4:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm hepsi sizi çoooooook ama çooooook sewiyorum hayatımda gördüğüm en ii grup sissiniz ve hepsi 1 diziside çok süper olmuş gerçi siz hangi işte başarısız olursunuz ki lütfen msn adreslerinizi verin tek istediğimizi sizinle tanışmak bu arada arkadaşlar tanışanlar konuşanlarda warsa lüften doğru adres wersinler I LOVE YOU HEPSİ mucuk mucuk

 
At 7:48 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sevgili gruphepsi lütfen msn adresinizi istiyorum.ben sizi çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.yasemin abla sen çok güzelsin.

 
At 11:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

benim adım yasemin.Bende yaseminin hastasıyım aynı zamanda beste ve şarkı yazıyorum.Buşrkıları arkadaşlarım salakça diyorlar ama böyle böyle düzelir.İnşallah bizde sizin gibişarkıcı oluruz.HEPİNİZİ ÖPÜYORUM.Sizler yabani çiçekler kadar güzelsiniz.

 
At 11:24 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

YASEMİN abla ben senin hayranınınım adım şevval bu 2007 tarihinde 4. sınıfa gidiyorum yani bunları yazarken 2007 yılındayız .4. sınıfa gidiyorummsnyi versem de lütfen beni ekle.gülçin,eren,cemre ablaları ve seni seviyorum.MSN aysnr90@hotmail.com lütfen beni ekle tek isteyim budur.ben ayrıca burdurda yasıyorum.

 
At 7:14 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya siz çok tatlısınız biz ikizler mucksss nolur birgün sizinle görüşüyüm
mor menekşem yeşil fısıtğım pamuk şekerim naazar boncuğum byyyy öptümm

 
At 1:38 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yaseminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.sesi en güzel olan kız yasemin.sonra cemreeeeeeeeeeeeee.erennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.gülllllçinnnnnnnnnnnn.
yaseminin sesi kötü diyenler yasemini çekemeyenlerdir.bilmişlik yapıp yasemin kötü diyenler kendilerine baksınlar.

 
At 4:46 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya hepsi grubu sizi çok seviyorum ayrıca sevdiğim çocuk sizi çok seviyor bu yıl oks ye hazırlanıyorum aşkım batunayada başarılar diliyorum sizleri de çok seviyorum en çok da cemre yi

 
At 1:02 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm arkadaslar bnde büyük bi hepsi hayraniyim hatta biz benim arkadaslarla 4 kafadar bir hepsi grubu kurduk adimizda hepsi 2 ve hatta hepsi grubunun sarkilariyla okulumuzda dans gösterisi bile yaptik Gülçin=Merve Yasemin=Duygu Eren=Aysenur Cemre=Aysegül

 
At 1:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

evet bizim okulda 8lerden 4 tane abla vr isimleri merve duygu aysenur ve aysegül bizim okulda dans yaptilar ve süper yaptilar çok sevdiim ablalardir da kendileri :)

 
At 7:41 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi çok ama çok beğeniyorum .hepinizde birbirinizden güzelsiniz. çok şekersiniz. bence en iyi grupta sizisniz en güzel sanatçılarda sizsiniz. bu arada benim bir grubum var yani arkadaşlarım.bizde sizin gibi 4 kişiyiz. hepimizde sizi beğeniyoruz.ve ileride sizin gibi olmak istiyorum. başarılarınızın devamını dilerim.İNŞALLAH HER ZAMAN EN İYİ SİZ OLURSUNUZ AMİN BY BY ÖPTÜM !!!

 
At 12:33 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ben sizin hayranınızım adımda gül aslında ben 11 yaşındayım sınfta senesonu etkinliklerinde hep sizi taklit ederiz . ben sizi yeni filminiz olan hepsi 1 filminden sonra daha çok sevdim hiç kaçırmam kaçırırsamda dünyaları yıkarım SİZİ ÇOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEVİYORUM SINIFTAKİ ADIMDA YASEMİN BY BY

 
At 8:40 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

benim en sevdiğim sanatçı sizsiniz bennnn ve grup arkadaşlarım sizi çooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk sevioz bundan emin olun ben yasemin ablayı çok seviyom bizde grup fln oluşturduk ben yaseminim grupta okulda fln sizin gibi oynuyoz sizin şarkılarınızda size ulaşmayı çok istiyorum adresinizi bilsem mektp göndercem ama bilmiom yaa :(

 
At 5:35 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

valla benim bi arkdş var. kıs hepsi delisiii

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre seni seviyorum ayrıca bni ekleyin bütün hepsinin msn adresi varr.kamera açtımda.bnm adresim:cemre_melike@hotmail.com))))))))))))))))

 
At 11:03 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

cnm grup hepsi size hayranımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm siz niye bu kadar tatlısın...sizi hep rüyalarımda görüyom BU RÜYALAR NE ZAMAN GERÇEK OLACAKKKKKKK????????????????????????????****** BAY BAYY

 
At 10:17 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

Arkadaşlar ben Eren'le konuştum.Kimse yalan söylemesin cam açmalarını istedim.Stadium muymuş neymiş onlar izin vermiomuş.Ben hepsiyi gördüm die kimse artislik taslamasın ayrıca genel konuşuyorum.

 
At 10:20 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

Canım YASEMİN'İM seni benden çok hiç kimse sevemez sevmeyecek de sen dünya güzelisin sen bi tanesin Aşkım benim msn adresim yasemin_selin_hepsi@hotmail.com 12 yaşındakiler ekleyebilir.

 
At 5:23 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepiniz bana göre çook yeteneklisiniz.ben hepinizi çook sewiom ama içinizden en çook ereni
bende sizin gibi olmaya çalışıom ve herkese göre çook güzel dans
by by...

 
At 5:30 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren beni eklermisin?lütfen ya adresimi weriom
selenayaren@hotmail.com lütfen ekle

 
At 5:32 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yaa biriniz bana doğru düzgün erenin adresini werebilir mi lütfen

 
At 9:11 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar haberiniz olsun bende hepsiden 3 kişinin msn adresleri war yani isteyene veririm tabi beni msn nize eklerseniz.yalan söylemediğimden emin olabilirsiniz not : hepsiyi benden çok hiçç kimse sewemezz. bide bu sözüm hepsiye: sınıfta kurduğumuz hepsi grubunda ben gülçinim esin cemre esra eren cansu ise yasemin aranızda ennn ama enn çok gülçini sewiyorum. bide unutmadan onların bende bissürü resmi wardır duyrulur msn adresini söyleyene resmini gönderirim (hepsinin)bu arada ben feyza msn nim: elma-kurtu@hotmail.ccom veya sevgili_feyza96@hotmail.com

 
At 7:01 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

merhaba en büyük hayranınızım ben erene katılıyorum çünkü bende ilkbahar mevsimini severim hepinizide çoooooooooooook ama çooooooooooooook seviyorum sizden birde ricam olcak tabii buraya yazdıklarımızı okuyasamız lütfen kayseriye konsere gelin lütfeeeeeen size bir kucak dolusu öpücük yolluyorum

 
At 7:07 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

canım gülçinim,
ben seni çoooooooooook seviyorum bende senin gibi sarışın senin gibi güzelim tabii arkadaşlarım öyle diolar senin dediklerine katılıyorum ben sonbahar mevsimini severim sizden bişi istiycem lütfen kayseriye konsere gelin seni çok ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum hepinizide seviyorum sesin çok güzel gülçin

 
At 7:09 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

size tek bişi söylüycem lütfen kayseriye gelin konsere lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen

 
At 7:12 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

aşkım yasemin,
seni çooooooooooook seviyorum ı love you yasmin ya kayseriye konsere gelin lütfeeeeeeeeeeeeeeeen
hepinizide çok seviyorum uMmMmMmMmMmMmMmpppppppppppppppp

 
At 7:14 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

kayseriye geliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ne oluuuuur? hadi nolur sizi kayseride görmek çok mutluluk getirir bana hadi bybybyby

 
At 9:55 ÖÖ, Blogger hiloş demiş...

hepiniziiii çoooook seviyorum aşklarım benim benim msnem hilal_canikli@hotmail.com lütfen ekleyin grup hepsiii hepsi 1 sarkısı nereden indiriliyor lütfenn söleyin çok güzel çünkü

 
At 1:39 ÖÖ, Blogger mete demiş...

ben nurett,n adanadan ben en çok cemre yi ve ereni seviyorum ve her zaman sizin filminizi izliyorum sizi çook seviyorum ben 12 yaşındayım

ı love you

 
At 1:42 ÖÖ, Blogger mete demiş...

lütfen cemre veya eren beni msn ne nize ekleyin arkadaş gibi konuşalım lütfen ....

msnem: swarthy_prens@hotmail.com

 
At 1:58 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepiniz çooooookhh tatlısınız ama bn en çooooooooook CEMREYİ sewiorumhepiniz çok güzelsiniz aranızda en güzel sesi olan GÜLÇİNNN bnceeeeee
bu arada adım begüm bni az da oolsa cemreye bensetiolar...(esmerlik bakımından) bu arada diziyi izliorum hoş bi dizi size başarılar

BU ARADA BAZI ARKADAŞLARIMIZ YALAN MSN ADRESİ WERİOLAR bu adresler doğruu diil kanmayın
bu arada kenan doğuluyu ,yağmur atacanı we billur yazganı çookh sewiorum ayrıca BİLLUR YAZGAN'IN VE MERVE BOLUĞUR'UN bnde msn adresi war (((bn yalan sölemem gerçekten warrr)))

 
At 4:55 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm ben ecem.hepsi grubuna bayılıyorum ve hepsini çok seviyorum.Özellikle YASEMİN'i.Ona burdan sevgilerimi gönderiyorum

 
At 7:39 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ÖNCELİKLER HERKESE SLM ARKADAŞLAR BENDE ERENİN MSN ADRESİ WAR FAN SİTELERİNDEN BİRİSİNE MSN ADRESİMİ EKLEMİŞTİM ORADAN EKLEDİLER ÇOK TATLI Bİ KIZ EREN GÜLÇİN FALANDA ORDAN YAZIOR SES KLİBİ FALAN
ÇEKİP YOLLADILAR BÜYÜK İHTİMAL GERÇK ADRESİ YOĞUN UĞRAŞLARIM SONUNDA BULDUM BU DA BENİM KENDİ ADRESİM SORU SORMAK İSTEYEN OLURSA EKLEYEBİLİR


maniac__-__-__boy@hotmail.com TABİ SEWİYELİ İNSANLAR EKLERSE SEWİNİRİM (((BURAK)))

 
At 3:58 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

Merhaba arkadaşlar!
Ben grup hepsi den eren msn adresimi veriyorum.

eren._.hepsi._.1984@hotmail.com

güle güle

 
At 10:54 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

Merhaba ben Bengisu.Gerçekten müzik ve dansa yeteneğim var ve ilerideki şaşmaz idolüm "grup hepsi".Müzkleri,dansları,sempatileri hiç bir sanatçıya benzemiyor.Gençliğin 1 numarası bence...ve benim de.Ben gerçekten ama gerçekten hepsi grubuna bayılıyorum.Onları sanki ailemden biri televizyona çıkarmış gibi izliyorum.Eğer bu yazıyı okurlarsa;hepsi 1 deki başarıların dolyı tebrik ediyorum.Ayrıca şunu özellikle belirteyim hepsideki kızlardan en çok cemreyi seviyorum.Giyimi,tarzı tam benlik.Ne giyse üzerine yakışıyor.Nasıl davransa tam yerine oturuyor davranışları.Bir de şunu belirteyim lütfen ama lütfen arkadaşlar hepsi grubundaki kızların adına yorum yazmayın böyle şeyler hiç de hoş olmuyor.

 
At 11:03 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

merhaba arkadaşlar ben grup hepsiden eren msn adresimi veriyorum
eren___1@hotmail.com

 
At 3:47 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepiniz çok tatlısınız sizleri seviyoruz yaptığınız film çok güzel...

 
At 12:34 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM ÖZELLİKLE DE CEMRE EN BÜYÜK HAYALİM SİZLERLE TANIŞMAK HEPİNİZİ ÇOK SEVİYORUM BENDE ERENİN MSN İ VAR AMA GERÇEK DEĞİL BİRİ AÇMIŞ VE KULLANIO BENDE SİZLERİN MSN ADRESİNİ İSTERİM VERSENİZ NOLÇAKKİ
KIS YOU MUCK BYE! BYE!

 
At 12:36 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

SİZİ ÇOOOOOOOKKKK SEVİYORUM VE MSN ADRRESLERİNİZİ İSTİYORUM CVP BEKLİYORUM
NOT:MSN ADRESLEERİNİZİ NE OLURSUNUZ YAZIN ÇOOOK İSTİYORUM BİR KERE DE OLSA SİZİ GÖREBİLMEK

 
At 12:37 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

HEPİNİZİN AĞZINA SIÇAYIM PİÇLER SİZİ YÜZÜNÜZDEN 4 YÜZ SEVİLMİO

 
At 12:39 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

SEN NASIL KONUŞUOSUN ÖYLE P İ Ç FALAN BANA BAK BİR DAHA GRUP HEPSİME ÖLE YAZARSAN FENA OLUR EĞER BANA İTİRAZIN OLURSA MSN İMİ YAZIYORUM YA EKLERSİN BENLE KONUŞURSUN YADA BURDAN İNATLAŞIRIZ TERBİYENİ TAKIN YAŞINI BİLMEM AMA ÇOK TERBİYESİZSİN 4 YÜZ GRUP HEPSİNİN TIRNAĞI BİLE OLAMAZZZZ ANLADIN MI BUNU O KALIN KAFANA SOK
OKYANUS_GS_94@HOTMAİL.COM

 
At 6:06 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar öyle pis yazılar yazmayın eğer ONLARI ÜZECEKSENİZ HİÇ YERİ DEİL LÜTFEN KENDİNİZE GELİN GRUP HEPSİ GERÇEKTEN AMA GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM sizi gökteki yıldızlara benzetiyorum onlar kadar güzel ve ışıltılısınız ama aranızda tek bi fark var.onlar binlerce,,,,siz BİRTANEMSİNİZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ...BAY KİB

 
At 1:06 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya hepsi grubuna hayranı ama en çok yasemin ve eren ablayı seviyorum ikiside çok güzel ama ben cemre ve gülçin ablaya çirkin demiyorum onlarıda çok seviyorum ya ne olur bana msn adresinizi verin ya başka bişey hiç istemem lütfen:)

 
At 1:13 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

her zmn mutlu sağlıklı ve varlıklı olun yeni kasetinizi yada cdnizi büyük bir heycanla bekliyorum bu yorumları okuyup bize cevap yazar mısınız lütfen eren,yasemin,gülçin ve cemre abla bana msn adreslerinizi verin yalvarırım şakılarınız o kdr güzelki bilgisayarı hep sizin şarkılarınızla doldurdum:D

 
At 7:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben çanakkaleden ELİF 14 yaşındayım tam bi HEPSİ hayranıyım özellikle YASEMİN seni seviyorum ayrıca HEPSİ 1 adlı dizinizi çok seviyorum düşünüyorumda siz olmasadınız napardım ben ayrıca YOSHY seni sanki birine benzetiyorum evet buldum eskiden TRT 1de 7NUMARA diye bi dizi vardı ordaki Armağan adındaki karakteri canlandıran kıza benziyorsun...:)

 
At 4:49 ÖÖ, Blogger ceren demiş...

meraba ben ceren ben hepsi grubunu çok seviyorum hepsini seviyorum ama en çok da yasemin ablayı seviyorum hepsi grubunun msn adresini bilen varsa nolur versin ama doğruysa versin.

 
At 9:48 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ben sizeleri çok seviyorum sizleri ne zaman biryerde görsem sizeleri hepdinliyorum
sizlerden en çok ereni seviyorum ama darıl olmasın grup un hepsini seviyorum sizlerin hiç dizinizi kaçırmıyorum
benim bugün yani18 haziran dogum günüm sizlerin msn adreslerinizi ve oturdugunuz yerin adresini yada ofisinizin adresi ni verin ne olur yalvarıyorum
ı love you eren cemre gülçin yasemin benim msn ne adresim sndy_rojda@hotmail.com neolur bana meil atın benim msn neme neolur yalvarıyorum

 
At 5:42 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

valla bende eren gibi güzel olmak isterdimmm bayılıyoumm yaaaaa bu arada msnnem mystery_gizem95@hotmail.com eklerseniz sevinirimm erenn sende ekle

 
At 10:51 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

bizim bir grubumuz var bizde sizin gibi 4 kişiyiz büyüyünce sizin gibi olmayı düşünüyoruz
hep sizi örnek alıyoruz vede mü
zik dersleri almaya başladık hepinizi çok seviyoruz arkadaşlarımda sizleri öpüyor

 
At 4:59 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren çok tatlı güzel ve şeker bi kızzzzzz

 
At 5:01 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren ablam seni çok seviyorummmmmm

 
At 12:05 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya hepsinizi çok seviyorum hepinizde harikassınız süpersiniz bayılıyorum size süper hayranınızım size ne yazsam bilmiyorum hem yazdıkların da yetmek ki ayrıca lütfen dizinizin sezon veya finalini getirmein çok üzülürüm

 
At 3:16 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben hepsiye ve dizilerine bayılıyorum sakın
yalan msnlere kanıp benim gibi sabahtan akşama
kadar onları kaydetmeyin. bende kayıtlılar ama tanesinin sadece doğru olduğunu biliyorum onlarda
sekergulcin_ergul
yasemin_yuruk
c_e_m_r_e_k_e_m_e_r
eren_esen_bakici

 
At 4:24 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

merhabalar ben az önceki anonim hepsiye bayılıyorum demeyi unutmuşumdaaaaaa

 
At 9:15 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

merhabalar gene hepinize ve



HEPSİYEEE

 
At 9:50 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben sizi
çoooook ama çok seviyorum demekle olmaz yanlızca ben sizinle görüşmek istiyorum sizi tanımak istiyorum gerçekten msn adreslereinizi verebilirmisiniz

 
At 9:58 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben melike hepsinin msn adreslerini bilenler lütfen beni eklesin ne olur ben onları seviyorum aynen siz nasıl seviyorsanız bende öle seviyorum ne olur doğru söleyin ne olur lütfen bana msn edralerini verin ben şu an açığım bloomelike@hotmail.com.
not:ALLAH/ıNI SEVEN EKLER VE SÖYLER LÜTFEN

 
At 9:59 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BİLLUR YAZGANIN ADRESİNİ BİLEN VARMI
MELİKE BEN
SLM

 
At 1:03 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm ben cem hepsi grubu sizi çooooooook ama ççççççoooooookkkkkkkkk seviyorum msn cem_rivaldo@hotmail.com beni eklerseniz çok menmun olurum

 
At 7:50 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

VEE BOMBA ERENIN VE CEMRENIN MSN SINI VERICEMM :

eren_yshy@hotmail.com

cemre_cemros@hotmail.com

bunlar gerçek msnleridir ama malesef benı engelledı bende mail attım bi erkeım ama yaşım kucuk yaşlım 12 gerçekten

 
At 7:52 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya ayrıca sız salakmısınız hepsının burda ne işi var :S bu bı fan club hlla hlla msn verıolar bazı slaklar ve erenın ve cemrenın msnsını veren arkadaş sana BOLCA TEŞEKKÜR EDİYORUM

 
At 7:53 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bişey deil | bilqi paylaştıkca çoalır :) ayrıca webmasterım sıze bıldıreım

 
At 12:59 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar bende cemrenin msn adresi var yalan deil bazen giriyolar ben onlarla konustum hepsi sadece oo msn yi kullanıyo isteyen sölesin vereyim

 
At 12:08 ÖÖ, Blogger hepsikolik demiş...

slm hepsiye ben sizi çook seviyorum ltfen msn lerinizi verin.özellikle cemre ve yasemine bayılıyorum.ben 12 yaşındayım adım görkem

 
At 12:28 ÖÖ, Blogger cemre_yasemin_hepsi_görkem demiş...

lütfen yasemin cemre eren ve gülçin msnem cristiyanoronaldo33_96@hotmail.com ltfen beni ekleyin adım görkem 12 yaşındayım nolur sizi cook seviyorum aşk sakızı şarkınızda harikaa.:)

 
At 4:50 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

YA CEMRE BEN SANA HASTAYIM.HAREKETLERİN.DURUŞUN.
TAWRIN ÇOK HOŞUMA GİDİO.YANİ BASİT BİR KIZ DEĞİLSİN.KEŞKE SENİN GİBİ BİR ABLAM OLSA.KİB.HEPİNİZİ ÇOOOK SEWİYORUM.DAİMA ARKANIZDAYIZ KIZLAR.:))))tribal_toxic@hotmail.com BANA BURDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.KAYDEDİN

 
At 3:49 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben hepsi grubunu cooooooooooooooookkkkkkkkkk sevıyorum bende yazı cook severım senı cok sevıyorum yasemın ablacım bu arada adım secıl keske senınle tanısabılsek senı cok sevıyorumb by

 
At 3:49 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben hepsi grubunu cooooooooooooooookkkkkkkkkk sevıyorum bende yazı cook severım senı cok sevıyorum yasemın ablacım bu arada adım secıl keske senınle tanısabılsek senı cok sevıyorumb by

 
At 8:45 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben hepsi ni çok seviyom ama en çok eren seviyom eren in erkek arkadaşının resmi olan varmı aranızda merak ediyom eren gibi güzel bi kızın erkek arkadaşı akışıklımı diye

 
At 10:02 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ben hepsi gurubu hayranıyım arkadaslar bazı kişiler hepsi grubu üyelerinin msn adreslerini veriolar sakın almayın mesela biri erenle cemrenin msn adreslerini vermişbendede erenle cemrenin msn adresleri var amahayranlarıdır die eklemiommm

 
At 10:02 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ben hepsi gurubu hayranıyım arkadaslar bazı kişiler hepsi grubu üyelerinin msn adreslerini veriolar sakın almayın mesela biri erenle cemrenin msn adreslerini vermişbendede erenle cemrenin msn adresleri var amahayranlarıdır die eklemiommm

 
At 2:58 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

YASEMİN HAYRANLARINAAAAAAAAAA

YASEMİN BEN SENİN HASTANIM BENİM BİR ARKADAŞIM DİŞLERİNİN BOZUK OLDUĞUNU SÖYLÜYOR AMA KISKANDIĞI İÇİN YAPIYORMUŞ MSN ADRESİN BENDE VAR AMA HİÇ AÇAMIYORSUN DİĞER ARKADAŞLARINADA SÖYLE NO LUR AÇIN KONUŞMAK KAMERANIZ VARSA SİZİ GÖRMEK İSTİYORUM BU ARADA DİŞLERİNİN BOZUK OLDUĞUNU SÖYLEYEN ARKADAŞIM BUNU SÖYLEDİĞİNDE BEŞ KİŞİYDİK BEN YASEMİN GÜZEL DİYENLER PARMAK KALDIRSIN DEDİM HEPİMİZ PARMAK KALDIRDIK O ARKADAŞIM PATLADI KISKANÇLIKTA BU ARADA YAŞIM ON BİR

 
At 1:16 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

hepsiye bayılıyosunu anlıyorum sizi ama hala nie burda sürünüyosunuz bakın onu gerçekten anlamıyorum eğerki onlar hakkında böyle bazı saçmasapan bilgiler msnler yerine gerçeklerini istiosanız bana bi uğrayın bence
ve bu ben
su_prenses_61@hotmail.com

 
At 2:41 ÖÖ, Blogger selin/izmir demiş...

selamlar ben izmirden HEPSİNİN HEPSİNE HAYRANIMMMM ablasılarımm CEMRE EREN YASEMİN GÜLÇİN ablam sizi çook sevıyoorummm ınsallah bı gun sızle konusuruuzz msn mı ekleseyın lutfen msn doluu sizin ama insqallah bu yasıyı okursunuz ok sızı ck sevıyooruummmmmm izmirli virus35_selin@hotmail.com
sizle tanısmak cok ıstıyomm kısa bıle olsa yasıınn

 
At 2:57 ÖÖ, Blogger selin/izmir demiş...

arkadasslarrr akıllıı oluun yalan yalnıs msn vermeyııınnnn//// verıyosanızda kıyak yapın yane yasıınnn bısde ekleyelıımmm amacınızz ne sızıınnnn

 
At 2:57 ÖÖ, Blogger selin/izmir demiş...

arkadasslarrr akıllıı oluun yalan yalnıs msn vermeyııınnnn//// verıyosanızda kıyak yapın yane yasıınnn bısde ekleyelıımmm amacınızz ne sızıınnnn

 
At 5:43 ÖÖ, Blogger zeynep demiş...

yaseminin msnsi var kesin kamera actı yasemin.gruphepsi@hotmail.com

 
At 5:59 ÖÖ, Blogger zeynep demiş...

ben yasemin hayranıyım yaseminin cicek gibi bir yuzu ve sesi varben size yaseminin msn sini verdim yasemin.gruphepsi.@hotmail.comdu yasemin sana yalvarıyorum beni ekle canım msnemzeyno.altuntas@hotmail.com canım seniseviyom bizim sınıfta grup hepsi var ben yaseminim beni sana benzeten cok hık demiş burnundan düsmüs diyolar senin ikizin diyorlar beni kıskanan lar ay hic benzemiyon diyo salaklar işte seninle tanısmayı isterim benim adaşım zeynep gülcin merve cemre isminur eren onlarında selemları var onlarda senle ve diyerleriyle tanişmak istiyor ben sizin gibi bir grup olmak istiyom ve hic engel yok
msnemi tekrar veriyomzeyno.altuntas@hotmail.com herzaman acığım bbby sizede hepsiciler

 
At 1:55 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

zeynep ben rabia cidimisin grup hepsiden yaseminin msn si yasemin.gruphepsi.@hotmail.com

 
At 6:05 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya cemre ablanın msnsini bilen varsa lütfen yazsın ya cemre abla lütfen msnneni yaz ya en en büyük hayranınızım sizin lütfen bak istersen ben sana vereyim msnmi mutluluk-seninle@hotmail.com lütfen ekle hepsi1'i hiç kaçırmıyorum çünkü çok güzel biriisn sen varsın diye izliyorum lütfen ekle msnmi saat hafta içleri 2.00 da felan açıyorum lütfen

 
At 6:33 ÖÖ, Blogger burcu demiş...

GRUP HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM HEPİNİZİ AMA YASEMİN SENİ ÇOOOOK SEVİYORUM NOLUR SİZE ULAŞSBİLECEĞİMİZ Bİ MSN ADERSİ BIRAK NOLUR HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM

 
At 8:03 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yaa ben hepsi grubnu hepinizden çok seviorum msnimi weryim= kiss.me.girl95 eren yasemin gülçin cemre hepiniz ekleyin nolur 15 yaşındayım ve sizi çok seviorum

 
At 12:13 ÖÖ, Blogger EREN demiş...

eren abla cemre abla sızın hayranınızım benım adım da eren 2 nızı de cok sevıyorum lutfen msn mı eklermısınız sızınle konusmak ıstıyorum ne olur

 
At 12:14 ÖÖ, Blogger EREN demiş...

4 u nuze de hayranım nolur msn mı ekleyın lutfen sadece konusmak ıstıyorum en buyuk hayalımden bırısı bu 4 nuz de cok guzelsınız msn mı ekleyın lutfen

 
At 4:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

EREN ABLA sana bayılıorum msn adresini almaya çalıştım hep yanlış msn verdiler nolur beni ekle her gece seni rüyamda görüyom sonrada komik ama oturup ağlıyom buraya yani malatyaya konserede gelmiyonuzki konsere geleyim nolur beni ekle resmen sana aşığım ya nolur eren abla
ayrıca cemre ablada cok güzel, yasemin abla çoooook tatlı,gülçin abla ayrıbi şirin ve güzel sen....
sana zaten laf yok askım eren ablam canım seni seviom nolur beni ekle bu arada adım menije cinsiyetimi merak ederseniz kızım hobbylerim ise sizin resminizi açıp saatlerce seyretmek ve sizin sarkılarınızı dinleyip ezberlemek ama artık sarkılarınızın hepsi ezberimde bu arada MSN ADRESİM:>menijenur@hotmail.com
SSSSİİİZZZİİİ SSSEEEVVVİİİYYYOOORRRUUUMMM_

 
At 6:04 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

öncelikle hepiniz çok harika insanlarsınız.sizinle tanışmayı çok istiyorum.sizin." Nedenini Sorma ve Olmaz Böyle Şey "adlı şarkılarınıza bayılıyorum. bu şarkılar da sizin kadar olmasa da çok güzel.

 
At 7:07 ÖÖ, Blogger hepsi_hayrani_yeliz demiş...

yasemin ablacığım bu sitede biri var canan diye ben yaseminim hatta msn şu diye herkesi veriyor.Ayrıca sizinle tanışmak çok isterdimmm.

 
At 9:33 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre ve gülçin msn si açin
msnesi şumu c-e-m-e-r-k-e-m-e-r-@hotmail com bumugülçin seninki bu mu pembe-gülçin mi

 
At 9:49 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepsi sizinle tanismayı ck istiom hem hayranı oldugum kisiler hem ablalarım olarak ne olur tanısmak istiom steelclaw_d3@hotmail.com msnmi lutfen ekleyin

 
At 1:51 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

CEMREEEEEEEE)ERENNNNNNN)YASEMİNNNNNNN)GÜLÇİNNNNNNNN BEN SİZLERE KAFAYI TAKTIM GALİBA.SİZİN HEPSİ 1 DİZİNİZİ ÇOK SEVİYORUM VE HİÇ KAÇIRMIYORUM .SİZİN ŞARKILARINIZI HER ZAMAN DİNLİYORUM ÖZELLİKLE CEMRE VE EREN SİZLERİ ÇOKKKK AMA ÇÇÇÇÇOOOOOOOKKKKKKKK SEVİYORUM NOLUR BİZİM OKULA GELİN.......SİZLERİ ÇOK SEVİYORUM.......KUCAK DOLUSU ÖPÜCÜK VE SEVGİLERLE HOŞÇAKALIN...... :)

 
At 2:09 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

CEMREEE ABLA inan seni çok ama çok seviyorum.Senin,eren ablanın,yasemin ablanın vede gülçin ablanın hepsi 1 dizisindeki rollerinizi çoooooooooookkkkkkk ama çooooooooookkkkkkk beğeniyorum.dizinizi hep izliyorum şarkılarınızıda heppppppppp dinliyorum.CEMREEEEEEEEEEEEE ve ERENNNNNNNNN ABLA nolur sesimi duyun sizleri çok seviyorum.Özelliklede CEMREEEEEEEEEEE VE ERENNNNNNNNNN ABLANIN hastasıtım.BEN İSTANBUL'DAN İREMSU.MSN Mİ ALMAK İSTEYENLER VARSA VEREYİM.MSNEM:irem_su@hotmail.com.İSATERSENİZ BENİ EKLEYEBİLİRSİNİZ.SİZLERE TANIŞMAYI İSTERİM........:)

 
At 2:12 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

CEMRE,EREN,CEMRE,EREN:)

 
At 6:57 ÖÖ, Blogger cemre demiş...

EN EDANUR CEMRE HASTASIYIM.YASEİNİDE ÇOK SEVİYORUM.KARDEŞİM ELİFNAZ EN ÇOK ERENİ SEVİYORUM.LÜTFEN MSNLERİNİ SİTEDE GÖSTERSENİZ NE OLUR SESİMİ DUYUN.

 
At 2:29 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

Cemre,Gülçin,Yasemin ve Eren abla hepinizi çooooooook sewiyorum özellikle gülçini çok beğeniyorumilerde arkadaşlarımla sizin gibi olmak istiyoruz birbirimizden hiç ayrılmıcaz tıpkı sizler gibi yeni klibinizi bekliorum kendinize iii bakın......

 
At 5:29 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben sizin hyranınızım hayatımda gördüğüm en iyi ve hep çok canlı bir grupsunuz
hepinizi çok beğeniyorumm ama yasemin ile eren daha çok hoşuma gidiyorr dizinizi hiçç kaçırmadan izliyorum SİZİ ÇOKKKKKKK SEVİYORUMMMM!!!!

 
At 5:36 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizin hayranınızım diziniz çok güzel ben gülçin hayranım ama eren cemre yasemin de çok gzel hepinizi ÇOK AMA COK SEVİYORUM

 
At 7:14 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi çok seviyorum sabahtan beri 33 tane msn adresi ekledim biliyorum hepsi doğru değil ama olsun eğer doğruysa ve size mesaj geldiyse lütfen kabul edin msn im adwentures_11@hotmail.com

 
At 5:46 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben cemreyi seviyorum ama şarkıları iğrenç hepsinin duman vb. gruplardan ::(rock)severim

 
At 6:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

EN TATLINIZ EREN,EN MANTIKLINIZ CEMRE,EN BENZERSİZİNİZ YASEMİN VE SEMPATİĞİNİZ GÜLÇİN.YA SİZ BU KADAR ŞİRİN OLMAK ZORUNDA MISINIZ?SİZİ CİDDEN ÇOK ÇOK ÇOK HATTA ÇOOOOOOOK SEVİYORUM.SİZ TARTIŞMASIZ BİR NUMARASINIZ!!!

 
At 11:15 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ben yasemin ve eren hayranıyım bide cemre bide gülçin hepsini seviyorum ama yasemin ve ereninyeri bambaşkadır gülçin de güzel ama saçını düz yapsa daha güzel olur cemrede iyi ama gerçi bu cemrenin değil yazarın hatası filimde emreye hiç iyi davranmıyor bu arada korkut o gözlüklerle vede osalaklığıyla yaseminime hiçmi hiç yakışmıyor biz burda arkadaşlarımla grup kurduk lütfen gelin sesimizi dinleyin adres,y.dudullu mahallesi kıbrıs caddesi çalık sokak no 16 kat bir lütfen gelin gelmesseniz kendime kötü birşey yapıcağım benim gerçek adım hilal ben yasemin oluyorum eda ertül cemre ama gülçini bulamadık gülçinin söylediği yerleri bazen ben bazewn eda bazende betül söylüyor bukadar yeter gelmeyi unutmayın gelmesseniz ne olacağını biliyorsuz bide msn adreslerini yazın

 
At 3:17 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BAKIN ARKADAŞLAR BU SİTE BİZİM FAN SİTEMİZ BU SİTEYİ KÜÇÜK DÜŞÜRÜCEK OLANLAR LÜTFEN YORUM YAZMASIN ARADA Bİ YANİ HEP OLMASADA BU SİTEYE UĞRUYORUZ BAZI TERBİYESİZCE YORUMLAR YÜZÜNDEN ÇOK ÜZÜLÜYORUZ ÇOK KIRILIYORUZ EMİNİM BİZİ SEZENLER DEİL BİZİ SEVMEYENLER YAPIYODUR BUNLARI SEZENLEREDE YAZDIKLARI YORUMLAR İÇİN HEPİMİZ TEŞEKKÜR EDİYORUZ TABİ HEPİNİZE TEKER TEKER TEŞEKKÜR ETMEMİZİN İMKANI YOK AMA GENEDE HEPİNİZE İLGİNİZDEN DOLAYI TEŞEKKÜR EDİYORUM LÜTFEN KİMSE BURAYA MSNLERİMİZİ VERMESİN BİR İKİ TANESİ DOĞRU ÇIKIYO ARADA AMA BENİM BUNU İSTEMEMEMİN SEBEBİ BİZ ÇOK MEŞKULÜZ LÜTFEN BİZİ ANLAYIN YORUM YAZAN VEYA YAZMAYAN TÜM HAYRANLARIMIZA TEŞEKKÜR EDİYORUZ BİZ HEP BEN OLMASADA BURAYA UĞRİYCAZ BU ARADA BEN YASEMİN ABLANIZ ARKAMDADA GÜLÇİN EREN VE CEMRE VAR BEN HEPİMİZİN ADINA YAZIYORUM LÜTFEN BİZİ ÜZMEYİN OLURMU
ŞİMDİ BEN BURDA ANONİM DİYE GEÇİCEM ÇÜNKÜ DİZİMİZİN YAPIMCISI YORUM SİTELERİNE UĞRAMAMIZI İSTEMİYO O YÜZDEN BU ARAMIZDA KALSIN OLURMU HEPİNİZİ ÖPTÜM ŞİMDİLİK BAY

 
At 11:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

NABERSİNİZ MİLLET KİMMİŞ O YASEMİN YADA HEPSİMİDİR PEPSİMİDİR BELLİ OLMAYAN O GRUP ONLAR 4YÜZ GRUBUNUN TIRNAĞI BİLE OLAMAZ MESAJ YAZMIŞ ONLARI ÜZMİYCEKMİŞİZ BİDE BAK BAK

 
At 11:52 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

selam grup hepsi sizleri çok ama çok seviyorum lütfen cevap yazın canımın içleri lütffennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bi de sizlere hayaranım mucks bayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy asklarım

 
At 4:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

Adım Selver ERİŞEN. 12 yaşındayım ve İskenderun/Hatay'da oturuyorum. Arkadaşlar size bir şeyler söylüyeceğim.Ya herkez aynı şeyleri söylüyor. Sana aşığım. Seni çok seviyorum falan. Ama ben onların kalbimdeki yerini anlatamıyorum. Ne aşık olduğum kızlar, ne nefret ettiğim kişiler, ne de sıradan bir grup bebn düşüncelerimi anlatamam. Eğer onları dünyada kimse sevmiyorsa bilsinler ki ben ölmüşüm demektir. Belkide aranızda benim gibi düşüneniz vardır. Ama çoğunuz sırf laf olsun diye hayranım demeyin.

 
At 11:43 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

biz sizin hayranızız ve sizden msn adresinizi istiyoruz bizde sizin adınıza birsürü msn var kakat hiç biri doğru çıkmıyo neolur verinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn bu adresi ekleyin hilalcuhadar38@hotmail.com neolurrrrsizi çok seviyorum en büyük grup hepsi başka büyük yokkkkkkk ı love you grup hepsiiiiiiiiiiiii

 
At 3:28 ÖS, Blogger eren demiş...

cemre abla eger dün gece konstugum sensen beni cok mutlu ettin bunu bil.ama sen degilsen cook üzülürüm.benim.msn. eren_g_c_y_@hotmail.com sizi cok seviyorum basarılarınızın devamını bekliyorum

 
At 3:57 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GÜLÇİN AŞKIM SENİ SEVİYOM MSN Nİ AÇINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

 
At 4:42 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bn elif cemre ablaya bayılıyorum.kimse bnim kadar cemre ablayı sevemez .byyyy

 
At 8:44 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre_1985@hotmail.com

 
At 8:45 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre_1985@hot.... cemre kemerin msn adresi bana güvenin konuştum

 
At 12:00 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

MSNEM Osmaniyeli_tutsak@hotmail.com kızlar ekleyin

 
At 1:55 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bnce çok hoş olmus by bye.

 
At 1:57 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bn cenre ablaya bayılıyorum cok seviyorum cemre abla msnemi vericem
al lütfen elif_alev_gs@hotmail.com
cemre abla lütfen alllllllllll
bye by bay

 
At 3:54 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

merhaba eren abla seni çok seviyorum.aslında hepinizi çok seviyorum.cemre ablayı yasemin ablayı gülçin ablayı...işin gerçeği hepinize bayılıyorum.

 
At 3:57 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

lütfen hepsinin msn si varsa verin eren abla sana bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum

 
At 3:59 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren abla msnni lütfen ver odamın her yeri sizinposterinizle dolu

 
At 10:58 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben de gülçin ablayı çoook seviyorum ve onunla tanışmak istiyorum

 
At 1:56 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar ben gene yasemin ablanız size anlatmaya çalıştım ama nafile bakıyorum kimse beni anlamamış diyorum size hepsi bir dizisinin yapımcısı buraya yorum yazmamızı istemyo eğer dizimizin bitmesini ve bi süre ortalarda dolaşmamamızı sizlerle görüşemememizi istiyosanız buraya doğru adresleri yani bizimle görüştüğünüz adresleri buraya yazın ama bizi unutun sonra herkeze by

 
At 12:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bakın arkadaşlar ünlüler aslında göründüğü gibi değilmiş çünkü ben dün hepsi grubunun maxland deki konserinee gittim benim oraya yani konser alanına girmeme izin ermiştyiler zorlukla içeri girdik ama menejerleri biz içeriye girer girmez bağırmaya başladı sonra arkadaşımı kolunu tutarak hemde sıkıca fırlattı.o arada hepsi bizi ağlarken gördü ama umursamadı hatta menejerleri yani cemre nin annesine bakarak şarkıyı söyledi biz o yüzden ve arkadaşlarım birsürü dans hazırlamıştım ama mahvolduk hepsi cd lerini kırdık attık.

 
At 12:23 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yani hepsi aslıunda göründüğü kadar iyi bir grupmuş onlar için yaptığımız tüm hazırlıklar boşa gitti toplam onlarla görüşek için hazırlık paramız 70 küsür milyon tuttu.

 
At 6:24 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

MERHABA ARKADASLAR BEN EREN BENIM MSNIMI COK ISTEYEN VAR: hepsi_eren084@hotmail.com INANMAYANLARA CAMI ACIYORUM. KIB

 
At 6:27 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm ben sevil bende erenin msn adresi var: hepsi_eren084@hotmail.com bana camini acti

 
At 6:30 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

Mrb ben lale erenin gercekten msn adresi hepsi_eren084@hotmail.com banada cami acti.

 
At 7:39 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm hepsi bn öz. eren' e bayılıyoum
cokkk tatlı:)

 
At 9:12 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm arkadaşlar ben gülçin ergül msn adreslerimizi çok istiyosunuz.bende veriyorum ama lütfen işi olmayan eklemesin.yasemininki yuruk_yoshy_hepsi@hotmail.com benimki;ergul_gulcin-1985@hotmail.com cemreninki;cemre-_-kemer-_-hepsi@hotmail.com ereninki;h.e.p.s.i.eren@hotmail.com arkadaşlar bu msneler bize yani grup hepsiye ait isteyenler ekleye bilir

 
At 9:36 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren abla seni ekledim kabul et.arkadaşlar ayrıca oğuzhan yıldız ın ennn büyük hayranıyım.msn adresini bilen warsa benm adresim birand_13@hotmail.com

 
At 9:41 ÖÖ, Blogger Unknown demiş...

cemre abla seni çok seviyorum.seninle tanışmak istiyorum msn adresini ekledim umarım kabul edersin adım birand.siz daha önce benim kuzenimle konuşmuşsunuz.

 
At 10:07 ÖÖ, Blogger Unknown demiş...

NABERSİNİZ MİLLET KİMMİŞ O YASEMİN YADA HEPSİMİDİR PEPSİMİDİR BELLİ OLMAYAN O GRUP ONLAR 4YÜZ GRUBUNUN TIRNAĞI BİLE OLAMAZ MESAJ YAZMIŞ ONLARI ÜZMİYCEKMİŞİZ BİDE BAK BAK

bunu diyen salağa sesleniyorum sen kendini ne sanıyorsun.4yüz grup hepsi ile yarışamaz bile.eğer o lafı diyeceksen 4yüz ün fan sitesine gir.

 
At 3:08 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm arkadaslar erenin msn adresi hepsi_eren084@hotmail.com DEGIL kimse eklemessin.

 
At 3:13 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

birisi yalan uyduruyor erenin msn adresi hepsi_eren084@hotmail.com diyor ama bu dogru degil lutfen kimse eklemessin!!!!

 
At 4:11 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bende hepsinin sinem kobalın tarkanın ismail yknın acemi cadıdan ayşegül and tuğcenin var hepsiden şimdilik erenin söyliyim yesilkız-erosh84@hotmail.com

 
At 5:23 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

o olduğunu nerden biliosun??

 
At 5:52 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

MSENEM Osmaniyeli_tutsak@hotmail.com

 
At 5:52 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

MSENEM Osmaniyeli_tutsak@hotmail.com

 
At 9:59 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar lüütfen GERÇEK msn ler ini yazıın...

 
At 2:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren ablacığım hala sen den 1 tanecikte olsa ileti alamadım ne olur bana bir tanede olsa ileti gönder iletişim kuralım

 
At 2:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren ablacığım hala sen den 1 tanecikte olsa ileti alamadım ne olur bana bir tanede olsa ileti gönder iletişim kuralım

MSN ADRESİM : sirinim_738@hotmail.com

 
At 2:41 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren , yasemin, gülçin ve cemre ablalarım msnlerinizi aldım kendi msn me ekledim ne olur beni kabul edin ve benim msn me ileti gönderin MSN EM:sirinim_738@hotmail.com

 
At 2:59 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

Arkadaslar ben çağla beni
12-17 yaş arası tüm kızlar
ekleyebilir.msn:radyoxl@passport.com

 
At 3:13 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yasemin ablacığım tabikide seni anlıyorum bu yüzden sizi 1 kerede olsa camdan görmem yeterli msn em : sirinim_738@hotmail.com
bu arada ben canan

 
At 3:13 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

Yasemin Abla bize şimdi kullandığınız msn yi verseniz
7 tane buldum ama emin değilim
lütfen yokarıda yorumlar yazmışsınız ama onların içine msn lerinizi ekleseniz olmaz mı???Sizleri çok seviyorum.Ne diyeyim,söylecek söz bulamıyorum.Hepinizi çok seviyorum

 
At 4:58 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yasemin abla lütfn ekleyyinnnn.birand_13@hotmail.com
arkadaşlar bilen war mı h.e.p.s.i.eren

eren ablanın mı?eğer oysa yasemin abla benle konuştuğun için saol.

 
At 10:16 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar h.e.p.s.i.eren gerçek diil inanmayınn...

 
At 3:16 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepsi grubu sizi çok seviyorum özellikle yasemini -maho_aga_mami@hotmail.com

 
At 3:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepsiden yasemini çok seviyorum bütün hepsi grubunu seviyorum hepsi grubunu seven herkes ekran başına hepsi 1 dizisini seyredelim gruba destek olalım --maho_aga_mami@hotmail.com-

 
At 12:34 ÖS, Blogger car-isma demiş...

BEN 12 TYAŞINDAYIM VE REN HASTASIYIM ÇOK GÜZELSİN EREN (BU ARADA BENİ EKLERSENİZ SEVNİRİM fe_gs96@hotmail.com))))

 
At 12:34 ÖS, Blogger car-isma demiş...

BEN HEPSİDEN EREN İN HASTASIYIM ADIMF ERDİ ERENİ ÇOK SEVİYORUM VE İNŞ. MSN ADRESMMİ BU SİTEDEN ALIR fe_gs96@hotmail.com)bu arada ben 12 yaşındayım bu msn neyi sitede yorum yapanalrda ekliyebilir arkadaş olmak istiyorum sevnirim ekelrseniz

 
At 1:38 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre ablacığım beni eklediğin için çok teşşekür edereim ama hala msn ni açmadın açarasan çok memnun olacağım seninle konuşmayı okadar çok istiyorum ki
canan

 
At 1:39 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

birand_13@hotmail.com msn adresli kimse beni kendi adresine eklemesin

 
At 1:43 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlarh.e.p.s.i.erenqhotmail.com adlı msn adresi erenin değil lütfen doğru yazın dün msn sini açtı konuştuk ve o değiil miş

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa