Grup Hepsi Fan



Kral dergisi röportajı sorusu

Kral dergisi röportajı sorusu

http://gruphepsi.blogspot.com

ALATTİN'İN SİHİRLİ LAMBASI SİZİN ELİNİZDE OLSA NE DİLERDİNİZ??

YASEMİN
1-Savaşların tamamen bitmesini dilerdim
2-Bütün herkezin sağlıklı olmasını dilerdim
3-Ayrılıkların olmamasını dilerdim


GÜLÇİN
1-İstediğim herşeyi gerçekleştirebilmek için sihir yeteneği dilerdim
2-Aşk
3-Yalansız bir dünya


EREN
1-Orman yangınlarında yanan yerlerin bir anda yeşermesini sağlardım
2-Engelli insanların tekrar sağlıklarına kavuşmasını isterdim
3-Bir anda bütün sigaraların yok olmasını sağlardım.Bir tane bile kalmayacak şekilde...


CEMRE
1-Dünyadaki tüm saçma sapan savaşların
bitmesini ve her ülkenin birbirleriyle anlaşarak"BARIŞ" içinde yaşamasını isterdim
2-Bir daha hayata gelirsem Angelina Jolie olarak gelmek isterdim
3-Tüm sevdiklerimin ve dünyadaki insanların sağlıklı ve huzur içinde yaşamalarını isterdim...

167 Yorumlar:

At 9:50 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yasemin aba seni seviyon en güzel görüş eren abla ile yasemin ablanın görüşü

 
At 2:04 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

Ya Cemre sen zaten bu halinlede güzelsin ne var Angelia Jolie yada başka bir dünya güzeline.Siz dördünüz dünya güzeli ve kalbimizin güzelisiniz...

 
At 2:35 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

evet haklısın cemre abla sen zaten güzelsin boşver o kadını sen benim için BİR TANESİN sizi çok seviyorum!!!!!!!!!!

 
At 4:09 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yaseminnnn abbllaaccıııımmmm...o lamba benim elimde olsaydı senin hiçbir şekilde üzülmemeni isterdim...tek bir gözyaşı bile dökmemeni bir kez bile surat asmayacak kadar mutlu ve huzurlu olmanı dilerdimm...ayrıca eren ablaya katılıyorum sigaralar dışarı...gülçin ablamcım seni de çok seviom saçlarına hastayım tabi sesine de...cemre abla ne angelina sı ya sen ondan 500000... kat daha güzelsin...

 
At 4:03 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre abla bence angelina jolie olmana gerek yok sen zaten bu halinle cok güzelsin... evet haklısınız zaten barış ve sağlık olduktan sonra tüm isteklerimiz gercekleşecektir.. eğer buna çok inanıyorsak...:)

 
At 8:26 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepsi birbirinden harika....

 
At 11:49 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben olsam gülçin gibi cevap verirdim ama hepsi güzel cevaplar vermiş yanii..ayrıca aralarında en çok cemreyi beğeniyorum heme ses hem de göüntü olarak. hepsi güzel ama ben özellikle onu daha çok seviyorum...

 
At 4:14 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya cemre abla boşver sen angelie jolie sen kendi hayatına bak ben hepinizi çoooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk beğeniyorum çünkü hepiniz birbirinde farklısınız sizleri çok çok seviyorum ve güzelliğiniz beni büyülüyor adeta
cemre abla biraz erken olacak ama doğum günün kutlu olsun benim msnmde kayıtlısın sen aç bi msn ni orada konuşalım hepinizi çok seven hayranınızdan

 
At 4:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm hepinize merhaba hepinizin röportajı çok güzel sizleri çok amaçok seven hayranınızdan

 
At 5:26 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

gülçin sen benım herseyımsın senı çok sevıyorum en guzel yorum senın bendeo lsam aynısını yapardım senı

 
At 11:02 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BN HEPSİNİN BÜYÜK HAYRANIYIM!hepinize deli oluyorum!! ÖZELLİKLE DE eren ablacımm SENİ ÇOOKK BEĞENİYORUMM!

 
At 11:04 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepiniz bibirinizden harikasınız inanki sizin çookk büyük hayranınızım deli oluyorum bu kızlara yaa!!!EREN ABLACIMM bn 13 yasındayım özellikle de seni beğeniyorum msn adresin warsa almak isterdim!!:)

 
At 3:43 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi ilk gördüğümden beri çok beğeniyorum..siz böle kendiniz olmaya devam edin lütfen sizden isteyeceğim tek şey bu olur....haaaaa görselliğe gelince siz ölee angelina ya fark atmışsınız zaten...harikasınız....

 
At 3:45 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

pardon bişe sölemeyi unuttummmmmmmmm ......eren seni seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm çok güzelsinnnnnnnnnn

 
At 11:43 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

cemre abla seni çok seviyorum. en büyük hayranım sensin. Angelia Jolie yada başka bir dünya güzelinden daha güzelsin SEN BENİM İÇİN DÜNYANIN EN GÜZELİSİN SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVİYORUM.

 
At 2:49 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

güneşin buz tuttugu yerde bir alev görürsen bilki o yanlız ve yaznlız senin için yana kalbimdir CEMREEEEEE :)))

 
At 11:14 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yasemin abla çookkk güzelsiiinnn seni çoookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum seninle ve diğer grup üyeleriyle görüşmeyi allaadddinin sihirli lambası bende olsaydı ilk dilerdim dizi çoooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk seviyorum yorumunuzu bekliyorum

 
At 3:05 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bence en gzl yorum eren ve yasemin ablanın yorumları olmuş.. cemre ile bonusunkide iğrenç ve saaçma olmuşş!!

 
At 1:54 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi çok seviyorum. eren abla senin hastasıyım.yasemin ile cemrede güzeller
ama ben seni daha çok begeniyorum.aynı takımları tutuyoruz burçumuz aynı seni çok seviyorum muç muç öptüm bye bye

 
At 2:04 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi çoooooook seviyorum bitanesiniz.ben 12yaşındayım büyüyünce siz gibi grub kurmak istiyorum grubta en çok cemreyi beğeniyorum hastasıyım odam sizin resimlerinizle dolu ayrıca yeni albüm istiyoruz şarkılarınızın hastasıyım msn adresimi eklemek isterseniz f.ipek1995@hotmail.com
sizde beniekleyip msn gönder möç möç bütün öpücüklerimi yolluyorum gruba selamlar kib aeo

 
At 7:36 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ipekcim biliyorsun biz hepinizin adresini ekleyemeyiz ama yinede deniycem biliyorum size herkez bir adres veriyor kime inancaginiza sasirdinz bana da inanmaya bilirsin istersen neyse ben hayranlarim icin ozel bir adres actim; eren_hastasi@hotmail.com
tabi inanirsan

 
At 7:38 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bakin adresime girince lutfen cemrenin adresini veya digerlerininkini istemeyin!tamam
herkez aklina gore benim adima adres acmasin lutfen benim pek fazla vaktim olmuyor
ama neyse

 
At 4:11 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi cok seviyoz cok güzelsiniz şakkılarınızda uzat elini şarkınıza bi an önce kilip çıkarırmısınız cemre abla sen coook güüüzelsin saten hep güzel kalın!!!!!!!

 
At 9:44 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

SEX YAPALIMMI??????

 
At 7:40 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

selam arkadaşlar ben dila cemrenin kardeşi inanmayabilirsiiniz ama msnimde size kamera açınca inanırsınız sadece msnimi bu siteye koyıcam kimseye vermezseniz sevinirim ablam bu siteyi beğendi yani cemre

msnim: dilakemer-cemre@hotmail.com

kamera açabilirim cemrede yanımda

 
At 4:17 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

erenin bende msn si var ister inanın ister inanmayın bak_ici_eren@hotmail.com

 
At 1:42 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

abi varya bu dünyada kimseye güvenmeyinn... yok eren miş. yok cemreymiş .yok msn si var mışşşş... hadi ya..
onların işi yok senle mi cetleşcek salak. budala ayrıca amcık yalatmak istiyorum isteyen gelebilir..:D

 
At 1:43 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

kim yalıcak bu kıllı amcığı.. kiralık erkek arıyorum. saati 150.000 dolar.:) yalayın artık ya.yeter ya kudurdum...

 
At 1:45 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

amını sikerim. anana korum bakk... ne yazıyon lan öyle. ha saati 150000 dolar mı? olur bak 10 saat yalarımm.. canım . amının içindeki küçücük parçayı yerim ben. ama sende benimkini ağzına alcan okey mi? bacaklarının arasına çikolata sürüp yalamak istiyorumm...

 
At 12:27 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

sana onu yapam olsun 2 olurmu tatlim güzelim aşki kakaom

 
At 12:29 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

hey benimle yapın saati 50000 dolar hey tamam mı

 
At 8:36 ÖÖ, Blogger güzel///baby demiş...

hepside haklı :) ya eren abla bu güzelliği kimden aldın:)(senden):)aranızdan en güzeli ERREEN ablamız zaten bide yasemin :Dmucx mucx mucx mucx hepsinize:D:D

 
At 4:24 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar grup hepsiyi gerçekten sevenler siteye mesaj yassınlar ben hep görüyom birazda siz görünnnnnnnnn

 
At 1:14 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

Aslında benim bir dileğim daha vardı.Hayranlarımla buluşup onlarla her zaman görüşmek.Ama bu o kadar kolay değil. :(

 
At 8:01 ÖÖ, Blogger Unknown demiş...

sizi ben ççooookkk seviyorum ......sizin hastanızım ilk çıktığınızdan beri sizin bütün şarkılarınızı biliyorum hepsi harikkaaaa SİZİ SEVİYORUMMM........................

 
At 8:04 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yasemin ablaaaa seni çokkk seviyorummm eğer osihirli lambaa yanımda olsaydııı ilk önce senin yanında olmak isterdimm seni herkezden çççççççççççççççççççççççççççççoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
seviyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

 
At 6:29 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepinizi çoook seviyorum inşallah mesajımı görürsünüz görürseniz cevap yazın lütfenn :)

 
At 10:24 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre abla sen bu halınlede güzelsin seni çok seviyorum ama o lamba bende olsaydı bende sana benzemek isterdim.

 
At 9:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bizde sınıfta hepsi grubunu olusturduk ben gülçim hem en güzel kızda gülçin hepsi birde gormediniz heralde hem o terbıyesiz seyleri yazan kişi salak heralde buraya yorum eklenıyor terbıyesizler itesi degıl burası salaklar dimi gülçin abla

 
At 12:43 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

merhaba hepsi grubu sizin hastanızım.özeelikle gülçin abla bir kız olmama rağmen sana aşıkmış gibi seni ççççççççççççççççoooooooooooookkkkkkkkkkk seviyorum.çok tatlı gülüyosun çok tatlısın ve çok güzel giiyiniyorsun.cemre abla sen zaten angelina dan çççooookkk ama çoookkk daha güzelsin.hele o gözlerin beni bitiriyo.eğer angelina seni görseydi o sana benzemek isterdi.o halt etmiş sizlerin yanında.eren abla seni de çok seviyorum.sahneye ve televizyona çok yakışıyosun.çok güzelsin.senin ve cemre ablanın bakişları çok etkileyici kimse dayanamaz.yasemin abla senin konuşman ve hareketlerin çok güzel .sende harikasın.SSSSSİİİİİİİZZZZZZZZİİİİİİİİİİİİ ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SSSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEVVVVVVVVİİİİİİİİİİİİİYYYYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORRRRRRRRRRRRRRUUUUUUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM...................ÖZLEM.

 
At 5:33 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

selam askıların yasemin cemre eren gülçün sizi sewiyorum beni14 bakin 14 yasnidakiler kaydeditsin = esra_1997_sinem@hotmail.com

 
At 5:51 ÖÖ, Blogger aşk çiçeği demiş...

ya zaten siz ler dünya güzelisiniz ne yapacaksın angelina yı cemre başkasına özenme kendin ol hele yasemin zaten dünya ile tek başına baş eder seni seviyorummmmm yaseminnnnnnnn

 
At 6:03 ÖÖ, Blogger aşk çiçeği demiş...

bekleyin yakın zamanda professiyonel futbolcu olurorum sırf sizin için
siz bitanesiniz

 
At 6:05 ÖÖ, Blogger aşk çiçeği demiş...

ya yaptığınız herşey süper diziniz mükemmel gece rüyalarıma giriosunuz sizleri çok seviyorum birgünn mutlaka sizinle karşılaşacağım en büyük hedefim

 
At 4:26 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

kızlar gerçekten o kadar iyimsersinizki.keşke herkes sizin gibi iyi kalpli düşünceli olsa.ayrıca hepininiz birbirinizden güzelsiniz.angelina joliede gerek yok

 
At 5:06 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

aşkım cemree bende msnsi varr bana mikrofonla konuştukk ona bu soruyu sordumm aynı cevabı verdi harikaa yaa müthiş bir gruppp

 
At 1:28 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepsiye bayılıyorum hepsi birbirinden güzel yazdıkları çok manalı gülçin'in yasemin'in eren'in ve cemre'nin msn'sini bilen biri verebilir mi?

 
At 1:28 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepsiye bayılıyorum hepsi birbirinden güzel yazdıkları çok manalı gülçin'in yasemin'in eren'in ve cemre'nin msn'sini bilen biri verebilir mi?

 
At 1:35 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GÜLÇİN ABLA ARANIZDAN EN ÇOK SENİ SEVİYORUM.HEPSİ 1'İN BİR BÖLÜMÜNÜ BİLE KAÇIRMADIM.SİZİN EN BÜYÜK HAYRANLARINIZDAN BİRİYİM MSN NİZİ BİLMEK İSTİYORUM BİLEN BİRİ VEREBİLİR Mİ?

 
At 1:35 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GÜLÇİN ABLA ARANIZDAN EN ÇOK SENİ SEVİYORUM.HEPSİ 1'İN BİR BÖLÜMÜNÜ BİLE KAÇIRMADIM.SİZİN EN BÜYÜK HAYRANLARINIZDAN BİRİYİM MSN NİZİ BİLMEK İSTİYORUM BİLEN BİRİ VEREBİLİR Mİ?

 
At 1:47 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi çooooooooooookkkk seviyorum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
enbüyük hayranlarınızdan biriyim
odamda 4 duvarda sizin resimleriniz ve röportajlarınız var bilgisayarımda da hep sizin resimlerinizvar şarkılarınızı çok seviyorum winamp ta sizin şarkılarınızı baştan başlatıp başlatım dinliyorum hele de aşk sakızı'nı çok seviyorum bizim 4'lüdede ben gülçin'im sizle diyalog kurmak istiyorum msn'de konuşabiliriz msn'nizi bilen biri verebilir mi lütfennn!!!! rica ediyorum arkadaşlar

 
At 5:42 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

DÖRDÜNÜZ BİRBİRİNİZDEN TATLISINIZ AMA EN GÜZEL BENCE GÜLÇİN ABLA!!!!!
SENİ ÇOOOOOOOOKKKKK SEVİYORUMMMMMM
GÜLÇİN ABLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
At 5:42 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

DÖRDÜNÜZ BİRBİRİNİZDEN TATLISINIZ AMA EN GÜZEL BENCE GÜLÇİN ABLA!!!!!
SENİ ÇOOOOOOOOKKKKK SEVİYORUMMMMMM
GÜLÇİN ABLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
At 6:04 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bence yalan söylüyor o ne dilası ya tabikide inanmıyoruz önce grup hepsiden birisiyiz diyolar sonrada kardeşiyiz diyor hıh amanda inandıkda inandık nasıl inandık salak gibi kandık ama cemre biliyomusun sen çok güzelsin seni çok seviyorum 1. ci olarak cemreyi seviyorum 2. ci olarak yasemin 3. cü olarak eren 4. cü olarakda gülçiin haydi byyyyyyy

 
At 6:09 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

CEMRE SENİ ÇOK SEVİYORUM SEN ÇOK GÜZELSİN DİZİNİZİNDE HER BÖLÜMÜNÜ KAÇIRMADAN İZLİYORUM GRUP HEPİS 4 DÜNÜZÜDE ÇOK SEVİYORUM DÖRDÜNÜZDE ÇOK GÜZELSİNİZ AMA CEMRE DAHA GÜZEL CEMRE (MAVİ MELEK)YASEMİN (MOR MELEK) EREN (YEŞİL MELEK) GÜLÇİN (PEMBE MELEK) HEPİNİZ BENİM İÇİN BİRER VE ÇOK GÜZEL MELEKSİNİZ SİZİ YANİ DÖRDÜNÜZÜDE ÇOK SEVİYORUM

 
At 4:32 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre abla sen zaten çok güzelsin.bence yine kendin gibi olmayı dile.

 
At 1:14 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

grup olarak türkiye'de teksiniz ve iyi kivarsınız...cemre sana asıgım ben furkan diziniz muhtesem hic kacırmıyorum basarılar!

 
At 1:21 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

merhaba ben irem ilk çıktığınızdan beri size hayranım ben en çok yasemini seviyorum.bence diziniz çok güzel olmuş sizi çok seviyorum...tebrikler

 
At 4:30 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

HEPSİ GRUBU SİZİÇOK SEVİYORUM MSN VERİRMİSİNİZ?????????

 
At 4:02 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

işi.öç.ö.klşiiilşil

 
At 11:51 ÖS, Blogger cimcime demiş...

cemre abla ya sen bu halinle güzelsin hatta benim için dünya güzelisin hiç başka bişe isteme seni seviyorum ben senin küçük hayranınım.adım ahsen 5'e geçtim sizden başka bişe dinlemiyorum.

 
At 11:58 ÖS, Blogger cimcime demiş...

gülçin abla sana hak veriyorum cevepların çok harika seni çok seviyorum dizinizi kaçırmadan izliyorum inan ki çok güzelsin ben senin küçük hayranınımadım nilay 5'e geçtim seni çok seviyorum başarılar diliyorum inşallah kendine göre birini bulursun başarılarınızın devamını diliyorum

 
At 4:38 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

en güzel senin olmuş cemre
seni seven gülcan

 
At 4:46 ÖÖ, Blogger Unknown demiş...

cemre abla seni seviyorum en güzel görüş senin kliplerinizin hepsi çok güzel hayranlıkla izliyorum.
byyyyyy
müzik hayatında başarılar dilerim........

 
At 4:51 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre ablacım seni çok seviyorum yorumunu çok beyendim kliplerinizin hepsi çok güzel. dizinizde bi harika byyyyyy..
müzik hayatınızda başarılar dilerim

 
At 4:53 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre ablacım seni çok seviyorum yorumunu çok beyendim kliplerinizin hepsi çok güzel. dizinizde bi harika byyyyyy..
müzik hayatınızda başarılar dilerim

 
At 11:46 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GÜLÇİNİMMMMM CANIM YHAAA BEN OLSAM HEP SENİN YANIMDA OLMAK İSTERDİM AŞŞIĞIM SANAAAAA BENİMLEE EVVVVLLLEEENNNNNNNN...Bİ BNDE SİZİN GRUBA ÜYE OLİYİM BANA YETERRRRRRR AMA BEN ŞİMDİ GÜLÇİN GÜLÇİN DİYOM AMA BEN YASEMİNİ DE ÇOK SEWİYORUM BALDIZIM OLCAK SONUÇTA EEE TABİ CEMREYİDE ERENİDE ATLARSAM AYIP OLUR GÜLÇİİİİNN EKLE BENİ HAYATIM jujummm_012@hotmail.com BÜTÜN DİLEKLERİMİ İPTAL ETTİM SEN BENİ EKLE BENİMLE KONUŞ YETERRR MuCk YASEMİN SENİ KOCAMAN ,GÜLÇİN SENİ KKKOOOOOOOSSSKKKAAACCCCAAAMMAAAAAANNNNN ÖPTÜMMMMMMMM->>(\/)<<-BEN DENİZ

 
At 4:11 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yasemin abla seni çok seviyorum ve görüşlerine katılıyorum sen benim herşeyim sin seni ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKKKKKK SSSSEEEEEVVVVİİİİYYYYOOOOORRRUUUMMMÇOK GÜZELSİN

 
At 4:15 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

YASEMİN ABLACIĞIM BEN SENİN BİR NUMARALI HAYRANINIM SENİ ÇOK SEVİYORUM SEN ÇOK GÜZELSİN HATTA KUSURSUZSUN DİYEBİLİRİM GRUP ÜYLERİ DARILMASIN AMA BENİM SIRALAMAM ŞU:
1. YASEMİN
2. GÜLÇİN
3. EREN
4. CEMRE

 
At 4:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

YASEMİN ABLA BEN OLSAM İLK DİLEĞİM:SENİN BU HAYYATTA ASLA ZORLUKLARLA KARŞILAŞIM MUTSUZ OLMAMAN OLURDU HEP GÜLMENİ İSTERDİM.İKİNCİ DİLEĞİM İSE:GÜLÇİN ABLANIN SESİNE VE SAÇLARINA SAHİP OLMAK.SON DİLEĞİM:EREN ABLANIN DEDİĞİ GİBİ SİGARAYI ORTADAN KALDIRMAK.AYRICA CEMRE ABLA ANJELİNA JOLİE OLMANA HİÇ GEREK YOK SEN ONDAN 1000 KAT DAHA GÜZELSİN O SENİN TIRNAĞIN BİLE OLAMAZ!

 
At 4:22 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GÜLÇİN ABLA HERŞEYİNİ BEĞENİYORUM MİMİKLERİNİ SESİNİ SAÇLARINI GİYİM TARZINI GÜLÜMSEMENİ MUTSUZLUĞUNU YÜZÜNÜ vs....

 
At 2:03 ÖÖ, Blogger hepsi hayranı demiş...

gülçin abla seni çok ama çok seviyorum saçların çok gzl eren abla sesini çok beğeniyorum cemre abla angelina jolie gibi olmayı da boşver sen ondan 1000 kat daha güzelsin yasemin abla gülüşünü çok beğeniyorum hayatın boyunca hep gül msn inizi istiyorum (sakıncası yoksa) SİZDEN istiyorum özellikle hayatınızda başarılar diliyorum yüzünüzden gülücükler eksik olmasın

 
At 2:03 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizlere birşey soracağım.acaba başka bir hepsi grubu kurmayı düşündünüz mü?mesela küçük hepsi.ben ayşenur erdemir.şarkılarınızı zevkle dinliyorum.şarkılarınızın büyük bir çoğunluğu canlı ve coşku dolu,bu yönünüzü çok seviyorum.
çok güzel oynuyorsunuz.son albümünüz aşk sakızı da cıvıl cıvıl.kliplerinizde ise hep uyum
içinde.umarım hep sizin gibi grupları izler ve dinleriz.son olarak SSİZİİİİİİİ ÇOOOK SEEVİYOOORUUUMMMMMMMMM!!!

 
At 11:57 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

CeMrOşuuMMM... HANİ ANGELİNA JOLİ NYE BNZEMEK İSTERDİM DEMİŞİSN YAA SN ONDAN DAHA GÜZELSİNN ÇİKOLATALI PASTAM BENİMM SENİ ÇOOOOO...K SEVİYOORUUMM

 
At 1:17 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren abla seni çok çoooooooook seviorum.görüşün çok güzel. hepsi aşığı

 
At 1:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren çok güzelsin.bende sihirli lamba olsaydı sizle tanışmayı dilerdim. hepsi aşığı fatma....

 
At 1:23 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre sana deli oluyorum.çok güzelsin.hepsi delisi aleyna

 
At 8:32 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

biz iki kafadar olarak yazıyoruz...CEMRE ablanın hayranıyız.cemre ablacığımız angelina jolei senin yanında halt etmiş...sen her halinle çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk güzelsin yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......

 
At 9:34 ÖÖ, Blogger LoNeLy_HeRo demiş...

ablalarım hepinizle gurur duyuyorum çok güsel istekler dilemişsiniz(kendinize diledikleriniz hariç:D)sizi sevmemin nedenleri arasında buda var iyiliği düşünüyo olmanız inş bu mesajıı okursunuz lütfen bu mesajı pas geçmeyin bensizi sewiyorum bu kim derseniz my_life_flasheshotmail.com:D:D::D

 
At 6:28 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yha cemre sen bu halinle çok daha güzelsin gerçi hepiniz ayrı ayrı güzelsiniz ama ben en çok cemre hayranıyım ama gülçin eren ve yaseminide çok beğeniorum ama cemre benim için bir başka

 
At 12:34 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

slm nbr beyler bayanlar ben eren ben sadece bu sitede msn mi açık lıyorum hı unut madan benim ve arkadaşlarımın kılına girip arkadaşlarla görüşüyolar bu çok yanlış bunu hatırlatıyım. bizim adımızı kötüye çıkartıyogelelim konumamuza hepinizi canımdan çok seviyorum eren=eren_-_34_-_@hotmail.com hadi byyyyyyyyy sizi çok seviyorum bana innanmayanlar eklemesin

 
At 2:33 ÖÖ, Blogger gülçin sana bayılıyorum demiş...

gülçin abla cemre abla eren abla yasemin abla hepinizide cok seviyorum benim bilgisayarımın resiminde hepinizinde çekilmişo olduğu resim var suan bile duruyo

 
At 2:41 ÖÖ, Blogger gülçin sana bayılıyorum demiş...

ya size bayılıyorum isledigim bölümleri bidaha izliyorum hepsi1 i yani sizin yüzünüzü görüyorum ve cok mutluoluyorum sizi coooook seviyorum acaba yeni bölümünüzde ne olacak coook merak ediyorum

 
At 11:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

http://gruphepscler.forumup.com

herkezin üye olmasını dilerim...

 
At 2:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben ayşe hepinizi çok beğeniyorum.cemre dizideki emre ile çok yakışıyorsunuz.saygılarımla...AYŞE

 
At 4:10 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre abla angelina jolie olmana gerek yok bu halinle ble ondan daha güzelsin bu arada dileklerinize katılıyorum eren abla nın ormanlarla ilgili söyledikleri yasemin ablanın savaşla olan isteği yanni hepinizinki güzel sizi çok seviyorum

 
At 9:19 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre abla sen süpersin eren yasemin gülçin de güzel onların fikirleri de güzel ama sen zaten güzelsin anglina jolie ye ne gerek var siz süpersiniz sizinleyim bütün gün filminizi kaçırmıyorum

 
At 3:48 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

YAAAGÜLÇİNİN Ö ZELLİKLERİNDE BENCİLLİK VAR YA BİRAZ ÖYLE CEVAP VERMİŞ BEN EN ÇOK GÜLÇİN ABLAMI SONRA EREN ABLAMI SONRA YOSHY ABLAMI SONRA İSE CEMRE ABLAMI SEVİYORUM....hEy ArKdAşLAr GÜLÇİNİN SESİ MÜKEMMEL VE O ÇOK GÜZEL DEĞİL Mİ?????NOT:ANGELİNA JOLİE KİMMİŞ CEMRE ABLA SÜPER GÜZELLLL???* TABİ EN GÜZEL GÜLÇİN

 
At 5:09 ÖÖ, Blogger delikızz demiş...

yasemin abla fikirlerin manyak!kendinde çok güzelsin!cemre abla sen o angelina jolıeden 500000000kat güzlsin!eren abla en güzel yorum senin.hemde çok güzelsin.gülçin sesin çok güzel.

 
At 6:35 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

peki cmre nin kardeşi dila kaç yaşındasın

 
At 8:25 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

Slm biz ankaradan iki kuzen. CEMRE VE YASEMİNİ ÇOK SEVİYORUZ ÖZELLİKLEDE YOSHYYYYYYYYYYİ ÇOK SEVİYORUZ O BENİM HER ŞEYİM LÜTFEN MSN Nİ VERİRİMİSİN YOSHYYYY ABLAAAA CEMRE ABLA SENDE VERİRMİSİN CEMRE ABLACIM SEN ANGELİNA JOLİE DEN 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 BİN KAT DAHA GÜZELSİN O SENİN YANINDA BANA GÖRE BİRRR HİÇÇÇÇÇÇÇ KALIR SİZ ÇOK BAŞARILI BİR GRUPSUNUZ HİÇ KİMSE SİZİN ELİNİZE SU DÖKEMEZ EREN ABLA SENDE ÇOOKK GÜZELSİN GÜLÇİN ABLA SARI ŞEKER SESİN ÇOKK GÜZELLL

 
At 3:27 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm ben ozan şimdi sırayla kimleri sevdiğimi söylesem diğerleri kırılır ama 1.cemre abla diğerlerinide çok seviyorum ama cemre abla başka

 
At 11:57 ÖÖ, Blogger ömer demiş...

slm ben ömer hepsi grubunun hayranıyım onları çok SEVİYORUM HEPSİ ÇOK TATLI İYİ KIZLAR AMA BİR TÜRLÜ KONSERLERİNE GİDEMEDİM BU ARADA CEMRE ABLA BOŞVER ANJALİNA JOLİE SENİN YANINDA HALT ETMİŞ SEN DAHA TATLI VE GÜZELSİN ONDA OLMAYAN SENDE VAR ÖRN İŞVE,EDA,O ÇOK GÜZEL MİMİKLER VS.. MESAJIMI ALIRSANIZ LÜTFEN omer.faruk.61@hotmail.com A CEVAP YAZIN LÜTFENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

 
At 5:58 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

EREN SEN HEPSİNDEN GÜZELSİN

 
At 10:44 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ewet haklısın cemre ama sen o kadını bırak sen zaten güzelsin seni çok seviyorum

 
At 4:26 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre sen gerçekten angelia jolie'den daha güzelsin boşver onu gülçin sende süpersin yasemin sende hepinizi çok seviyorum ve 4'ünüzünde görüşlerini iyi buluyorum hepiniz harikasınız.....ne gerek var angelia jolie'ye .....

 
At 4:33 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bence gruptaki güzel sıralaması falan hepsi yalan hepsi çok güzel ne o 1.yaseminmişte hepsi çok güzel şimdi bir şahıs öyle yazmış bu resmen sen grubun en çirkinisin demek hepiniz süpersiniz yazın olup bitsin.

 
At 5:16 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

salak cemre kendini bişe zannediyoren güzel GÜLÇİNİN KİM NE DERSE DESİN benim kimseye kötü bi niyetim yok ama ennnn güzelllerrr gülçinn 1 numara eren ve yasemin 2 numara cemreyi adamdan saymayın

 
At 3:38 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ben size hayranım ve size ozendim konservatuara gideceğim çok yetenekliyim sizler ne yapmam gerekiyo bu konuda hepinizide seviyorummmmmmmmmmmmmmmm

 
At 8:36 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BENİM İÇİN;
1.YASEMİN
2.GÜLÇİN
3.CEMRE
4.EREN
Ama ben en çok YASEMİNİ seviyorum o benim AŞKIMMMMMMMMMMM...........
VE YORUMLARINIZA KATILIYORUM AMA CEMRE ABLA SEN ANGELINA JOLIE Yİ BIRAK SEN DAHA GÜZELSİN AMA YASEMİN EN GÜZELLLLLLLLLLL

 
At 8:41 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

MUÇ MUÇ ÖPTÜM NEDEMEK YA ÇOK SİNİR ÖPTÜM DERSİN BİTER

 
At 4:55 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm bn miraç 12 yaşındayım hepsi grubun hastasıyım konserlerine gidemiyorum ama büyüyünce giderim umarım ren ablayı çoooooooooooooooooookkkkk seviyorum hepsini seviyorum ama eren ablayı daha çok seviyorum SİZİ ÇOOOKK SEVİYORUM

 
At 5:05 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

BN MİRAÇ HEPSİ GRUBU TÜRKİEDE İLK VE TEK BİZİM İÇİN EN ÇOK HAYRANI OLAN SANATÇILARDAN BİRİSİNİZ ERRRRREEEEEEEEEENNNNNNNN SENİ ÇOK SEVİYORUM EREN ABLA SENİN MSN VAR BNDE ARK SENİNLE KONUŞMUŞ AMA DOGRU OLDUNA PEK EMİN DEGİLİM NE OLUR MSN Nİ VEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRR

 
At 12:56 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

bend e vr ama veremem yeminliyim

 
At 9:42 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren seni çok seviyorum bu arada sana bişey sorcam senin hepsi.eren-1@hotmail diye msnen varmı beni şu msnne kaydet eren_hastasi@hotmail.com cvb bekliyorum nolur cvb yaz sen galata sarayımı tutuyorsun

 
At 9:00 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

GRUP HEPSİ SİZİ ÇOK SEVİYORUM İNSALLAH SİZİ BİRGÜN KARSİMDA GÖRÜRÜMM AMİN
arkadslar grup hepsinin msn adresi var bende ama emin deilim onların oldugundan ama insallah onlardır

 
At 12:05 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yaaa YASEMİN ABLA sen çok güzelsin yaaa bende senin yerinde olmak çookk isterim SENİ ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOKKK SEVİYORUMMMMMM DİĞER GRUP ARKADAŞLARINI DA ÇOOOOOOOKKK SEVİYORUM BENİM SIRALAMAMDA ŞU=
1)YASEMİN
2)EREN
3)CEMRE
4)GÜLÇİN

 
At 1:42 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

merhaba ben adımı veremem e-mail kullanmıyorum sarıyerde oturuyorum isteklerim var benimde zaten cemre bölümünde yazıyor anlarsınız artık

 
At 2:43 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya ben en cok yasemın ablayı cok sevıyorum gıyım tarzına bayılıyorum keseke senınle konusabılsek ınan bu yazımı okursan ve benle konusmak ıstersen cok sevınırum neyse gercı hepınız guzelsınız ama benım tercıhım yasemın ,,,,,

 
At 4:07 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

Y.A.S.E.M.İ.N YAAAAA HEPİNİZ BİRBİRİNİZDEN TATLISINIZZZ HEPİNİZİ ÇOK SEWİYORUMM ÇOK AMA KENDİME EN YAKIN BULDUĞUM KARAKTER Y-A-S-E-M-İ-İ-İ-İ-İ-İ-N ONUU ÇOOK SEWİYORUM DİZİDE HEPİNİZDE ROLLERİNİZİ ÇOK İYİ YAPIYORSUNUZ AMA YASEMİN BİR BAŞKAA YAA LÜTFEN YASEMİN ABLANN MSN SİNİ BULMAMA YARDIM EDİN LÜTFEEN ONUNLA KONUŞMAYI ÇOK İSTİYORUM (MALATYADAN CADİİ GRİL)

 
At 6:24 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

o lamba benim elimde olsaydı sonsuza dek si
hirli olmayı dilerdim diğer iki hakkı ise savaşların ve küresel ısınmanın durmasın isterdim kesinlikle çünkü dünya nereye gidiyor innanın bilmiyorum sihirli yeteneğimle ise sigara üretimini ve yangınları durdururrdum yani yalansız güzel bir dünya yapardım kendime en önemlli sorunlardandan sonra murat boz ve sizinle tanışmayı dilerdimm çünjkü sizi çoooooook sewiyorum

 
At 12:09 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren seni çok ama çok çoooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum hergün internetten youtube den tekrar tekrar baştan izliyoru dizileri nizii seni seviyorum senii ölümüne seviyorum öptüm seni çoooooooooooooooooooooook seivyommmmmmmmmmmmm

 
At 11:44 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepinizi tebrik ediyorum sizi çok seviyorum en çok da cemre ve yasemin seviyorum cemre ve yasemin abla lütfen bana msn adresinizi verin lütfen adım vesile taştekin msn adresim yaksu-14@hotmail. com

 
At 11:53 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre ben sana aşığım aşkım benim yavrum be

 
At 11:56 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

selam ben yine vesile lütfen bana msn adresinizi verin yada beni ekleyin lütfen sizi çok seviyorum
biz sınıfça eğlence düzenledik ve ben cemre oldum lütfen cemre beni ekle yaksu-14@hotmail.com

 
At 11:58 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ayşegülün msnsi bende var ister inanın ister inanmayın inanaırsanız ekleyin merve.bolugur.88@hotmail.com

 
At 2:02 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm ben aslı grup hepsi sizi çok sewiyorum mutlaka msn mi ekleyin elf.1903@hotmail.com

 
At 12:51 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bn buldm kızlar hadi: shmariq_xazrailx@hotmail.com
yeğenle kullanıyomuş gülcin

 
At 8:56 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre ablacım seni çoook seviyorum

 
At 8:57 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre abla seni seviyorummm hemde çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sana anlatamayacak kadar çok birinci cemre bu baskada 2.ise yasemin abla o da çok tatlı ikisi benim canımmmmmmmmmmm cemre abla seni seviyorum çok hoş güsel ve tatlısın canım benımmmm

 
At 9:01 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cCcCcCceEeEeEemMmMmMRrRrReEe ABLA YANE CEMRE ABLA SENİ SEVİYORUM O SENI ÇOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOK SEVEN SEVDİĞİNİ YAZAN KIZ BEN HANE 1.SENI 2.YASEMIN FALAN YINE BEN İŞTE SEN ÇOK AMA ÇOK SÜPERSİN

 
At 11:14 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

tüm gurub hepsiyi seviyorum ve yanaklarından öpüyom.msnemi eklerseniz çokkkkkkkkkkkkkk sevinirim msnem niksarli_saddam@hotmail.com

 
At 10:27 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar grup hepsinin msnini buldum isterseniz ekleyin ama ben sölm yinede
h_e_p_s_i.4-@hotmail.com
hepside çok şeker
pek wakitleri olmuyo grmeye ama nese

 
At 4:27 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

************************************


*Sonsuz sihir yeteneğimin olmasını isterdim..

*Dünyanın ilk günkü gibi tertemiz olmasını istedim..

*hepsi gurubu ile tanışmak isterdim..

**HEPSİCİLER**

Lina Elif Buse


*
***********************************

 
At 7:01 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eğer o sihirli lamba bende olsaydı inanın sizle tanışmayı isterdim başarı oranınız oldukça yüksek ben dahada yüksek olmasını isterdim sizi çok seviyorum okadar çok seviyorum ki müzik kanallarını dinlemekten tüm şarkıları ezbenledim herşenizle harikasınız size imreniyorum harika bir dostluğunuz var sizi çooooooooooooook seviyorum:)

 
At 9:41 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya nednn siz bu hepsi grubuna baılıyosunuz.çok da şeker deiller ama cemre biraz şeker cemrecim benden sana abla tavsiyei ŞIMARIKLIĞI ve de LİDERLİĞİ artık bırakmalısın.yoksa grubundakiler hariç dier arkadaşlarını kaybedebilirsin

 
At 4:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

arkadaşlar o msn lerin hepsi yalan bende onların gerçek msn leri var hem bana cam açtılar hemde gerçek resimlerini gösterdiler

 
At 4:20 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepsinin msnleri bunlar

cemrenin ki kemer.cemre.85@hotmail.com
gülçininki ergul.gulcin85@hot.com
ereninki dancer.eren84@hot.com
yaseminki yoshy.yuruk86

 
At 9:49 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

gulcin seni cok seviyorum

 
At 9:50 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepinizi cok seviyorum basarılar dilerim dansınız cok guzel

 
At 9:57 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

gulcin sacların cok yakısıyor dizinizi hep keyifle izliyorum cok basarılısınız sizi cok sevyom
dizide erkekleri sıralarsam sonuc boyle
1mert
2emre
3barıs
4korkut
iste boyle hepinizebasarılar dilerdizide kızları sıralarsam sonuc boyle olur
1gulcin
2yasemin
3eren
4cemre

 
At 8:21 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben en mantıklısı ve güzeli eren seni çokkkkkkkk aşkım bitanem reenim canım hayatım eren=zülal

 
At 10:39 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bence en güzelini cemre abla söylemiş benim kızlar arasında sıralamam şöyle; 1 cemre
2 eren
3yasemin
4gülçin
CEMRE ABLA SENİ ÇOK SEVİYORUM

 
At 2:17 ÖÖ, Blogger erenjee demiş...

ereeeeeeeeeeeeeeeeen seni çok seviorum kumral iklim perim benim!

 
At 2:21 ÖÖ, Blogger erenjee demiş...

Ya bu hepsi grubu üyelerinin msn adresini veren arkadaş,nerden buldu o adresleri?

 
At 11:39 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

gülçin abla bu kadar insanı kırma tabii hepiniz kırmayın msn lerinizi verin sizleri gerçekten bukadar sevenlerin sesini neden duymuyorsunuz sizi çoook seviyoruz

 
At 11:41 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

gülçin abla seni gerçekten acayiiip çook seviyorum n'olur msn leini yaz!!!!!!!

 
At 2:11 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

CEMRE ABLA İKİNCİ DİLEĞİN ÇOK GEREKSİZ GİBİME GELDİ

 
At 9:51 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

I love you hepsi,I love you CEMRE I am surur

 
At 9:53 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre abla sen çok güzelsin ne gerek var angelina jolie ye seni hepimiz çok seviyoruz dimi arkadaşlar?

 
At 9:56 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

seni çok seviyoruz cemre abla gereksiz dilek tutma çünkü boşu boşuna dilek tutuyosun zaten öylesin bak hepimiz doğru söylüyoruz ya:)

 
At 10:00 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

bazı arkadaşlar uyduruyo "bende msnleri var" diye ama ben asla yalan söylemem ben sürur beni tanıyanlar inanır bende var msnleri cemre_kemer_1985_hepsi@hotmail.com
benimle konuştu ama bek açmıyo ona göre

 
At 10:08 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre haklı angelinaya ihtiyacı var o maymunluklaa...ha bi de yasemin.aynen...

 
At 10:10 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ben sürur uydurma arkadaşım hiç de ihtiyacı yok terbiyesizleşme töbe töbe

 
At 9:27 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya bu ne abi ay ben yasemin bu ne ya herkes bize hayran

 
At 9:28 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya ben cemreyi seviyorum ama aşırı değil

 
At 9:36 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

benim dergim özgürlük dergisi almanızı isterim 75 krş 80 sayfa cemre yasemin eren gülçin kısacası tüm hepsi hakkında herşey var ayrıca hediye olrak reimleri(50)sayfa msn adresleri ama sadece cemrenin var msn adresi hepsigcemre@hotmail.com girin

 
At 1:18 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

ya alın size msn adresleri ahh yeter ama erenbakici@hotmail.com
cemrekemer@hotmail.com bu kadar biliom vallah ben konustum konusun cam bile acıyolar

 
At 7:14 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

cemre yi çooooooooooooooooooookseviyorum bide cemrenin msn sini istiorum

 
At 9:37 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

hepinizin dileği çok güzel ben sizin hayranınızın sizleri çok seviyorummmmmmmm hepsi 1

 
At 5:32 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yasemın sen televızyona çıktıgından beri senı seviyorum keşke senı daha once gorseydim sen i seviyorum panggaps-rap eger bigin ç.kaleye gelirsen pangap diye diye sor gençlere gosterirler

 
At 3:34 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

HEPSİ çok güzel bir grup.Ben eren bakıcı ve gülçin ergül taraftarıyım.

 
At 1:46 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren abla, gülçin abla,cemre abla, yasemin abla sizleri çççççoooookkk seviyorum.sizlerle tanışmayı çok istiyorum.ben rümeysa.12 yaşındayım.büyüyünce doktor olmak ve sizler gibi olmak istiyorum.msn adresinizi verir misiniz? ne olur! lütfen!benim msn adresimide ekler misiniz?başarılar ve mutluluklar dilerim.

 
At 1:53 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

benim msn adresim:
rumeysa_eren_41@hotmail.com
ne olur ekleyin ne olur lütfen sizi ççooookkkkkk seviyorum.eğer eklemezseniz beni çok üzersiniz. grup hepsi.

 
At 6:06 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

siz hepiniz çok güzel ve iyisiniz.cemre abla sen saten çok güzelsin.

 
At 12:28 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

slm ben elif sizi çok seviyorum filminizi hiç kaçırmıyorum 4 unuzde çok guzelsiniz yasemin eren cemre gulçin sizi çok ama çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum

 
At 2:12 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

en güzel görüş hepsinin çünkü herkezin zevki var

 
At 9:29 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

YASEMİN HASTASI İREM KALEM ESKİ ŞEHİR 7YAŞINDAYIM

 
At 8:40 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

mrb bu arada bence bu soru çok saçma onlar çocuk değil ama gülçinin yazdıkları saçma yasemin in dedikleri

 
At 12:57 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ßenCe hepiniz özenTi gençLik siniz hepiniz saçma şaçma hayaLLeRiniz vaR sizin hiç 1 fikRinize inanmıyoRum

 
At 4:47 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

eren abla cemre abla yasemin abla we gülçin abla.sizleri dünyadaki herşeyden çooooook sewiyorum.sizz bnm herşeyimsinizz lütfen balıkesir/altınoluk a knsere glinn sizi çoook ama çoooooook sewiyorummmm.sizi
n için ölmeyi bile göze alırmmmm.....altınolukluklu gizem

 
At 5:05 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

yasemin abla ve ceren abla sizi çooooooooooooooooooooooook seviyorum

 
At 12:58 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

bende sizin bir hayranizim özelikle gulçin ablanin sizi çok seviyorum herkes gibi

 
At 1:00 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

ya gulçin abla beni sana benzetiyolar gerçektende senin gibi guzelim

 
At 8:52 ÖÖ, Anonymous Adsız demiş...

sizi çok seviyom özellikle gülçin i gülçin ile herşeyimiz aynı örneğin oda 30 ek,im doğumlu bende oda biraz sakar bende öle yani hepinizi çok çok öpüom

 
At 10:45 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

Mrb canlarım biz hepsi grubundan eren ve Gülçin… burada yorumlarınızı okuduk hepiniz çok güzel şeylr yazmışsınız hakkımızda… biz sizlere hayranlarımız için açtığımız 2 msn vercez. Birisi benim(eren) diğeride Gülçin ablanızın…hepinizi candan kucaklar ve öperim …
NOT:Herkeze cam aççaz…
MsNLeR :
erenbakici@grup.hepsi.com
gulcinerg@example.com
BYEE !!

 
At 1:23 ÖS, Anonymous Adsız demiş...

sizi çok seviyorum

 

Yorum Gönder

<< Anasayfa